تریلر رویارویی نیک آفرمن با مهاجمان مسلح در قسمت سوم The Last of Us

شبکه HBO تریلر تبلیغاتی جدیدی از قسمت سوم فصل اول سریال The Last of Us منتشر کرده است که اولین ملاقات بیل و فرانک را نشان می دهد.

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه HBO آمده است: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول برای نجات الی، دختری 14 ساله از یک منطقه خالی از سکنه در قرنطینه استخدام می شود. آنچه در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از سراسر ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن فقط به یکدیگر تکیه کنند.

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، روتین وسلی مثل مریم مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن در نقش بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از جمله بازیگران سریال The Last of Us هستند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که HBO تریلر تبلیغاتی جدیدی از قسمت سوم فصل اول سریال لایو اکشن درام The Last of Us را به اشتراک گذاشته است. پیر هور وظیفه رهبری و کریگ مازن نوشتن فیلمنامه قسمت سوم که Long Long Time نام دارد را بر عهده داشتند. این قسمت در تاریخ 29 ژانویه (9 بهمن) از شبکه HBO برای طرفداران پخش خواهد شد.

بخوانید  کالبد شکافی Arrowverse: چه چیزی سلسله ابرقهرمانان CW را کشت؟

کریک مازن خالق سریال چرنوبیل و نیل دراکمننویسنده اولین بازی Last of Us به عنوان تهیه کننده اجرایی و نویسنده سریال The Last of Us فعالیت می کند.بخش تلویزیونی Sony Pictures این اقتباس تلویزیونی را با همکاری PlayStation Productions تولید کرده است. اسد قزلباش و کارتر سوان از پلی استیشن پروداکشنز کارولین اشتراوسرئیس استودیو Naughty Doc و ایوان ولز آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی این پروژه کار کردند.

تریلر تبلیغاتی جدید سریال The Last of Us یک بازمانده مصمم به نام بیل را نشان می دهد که نیک آفرمن او نقش خود را بازی می کند. در این ویدئو بیل با مزاحمان مسلحی مواجه می شود که بدون اجازه وارد محوطه زیر نظر او می شوند. تریلر همچنین اولین برخورد نه چندان دوستانه بیل با فرانک را نشان می دهد که در یکی از تله ها گرفتار می شود. می توانید به تماشای این تریلر ادامه دهید تا بدانید از قسمت بعدی چه انتظاری دارید.

دانلود فیلم آپارات