تریلر راه اندازی بازی Destiny 2: Lightfall شروع پایان را به تصویر می کشد

Lightfall همزمان با شروع فصل بعد، Season of Defiance، منتشر می‌شود و همزمان با به‌روزرسانی‌ای است که بسیاری از جنبه‌های بازی را تنظیم می‌کند، سختی را اصلاح می‌کند، سلاح‌ها و توانایی‌های مختلف را بازسازی می‌کند، ساخت سلاح را تنظیم می‌کند، و موارد دیگر. برای آماده شدن برای این کار، مطمئن شوید که پرایمر داستانی Destiny 2: Lightfall ما را بررسی کنید.

Lightfall در روز سه شنبه 28 فوریه منتشر می شود. به‌نظر می‌رسد این یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی است، که زیرکلاس جدید Strand را معرفی می‌کند (که شامل یک قلاب مبارزه برای راهی جدید برای عبور از دنیای Destiny)، یک کمپین جدید، یک مکان جدید و خیلی چیزهای دیگر است.

بنابراین، در آخرین بسط های حماسه چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟ بر اساس تریلر، دیالوگ های بیشتری از The Witness، رویارویی شامل یک اسلحه غول پیکر که توسط The Traveler سرنگون شد، و مرگ احتمالی کشتی ساز مورد علاقه برج، آماندا هالیدی. خوشبختانه، برای مطمئن شدن از این موضوع نیازی به صبر بیش از این نخواهیم بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به عنوان بخشی از رویداد State of Play سونی، Bungie تریلر راه‌اندازی نسخه بعدی بازی Destiny 2، Lightfall را معرفی کرد. در آن، استودیو «آغاز پایان» را به زبان می‌آورد، زیرا حماسه روشن و تاریکی در حال انجام Destiny 2 شروع به رسیدن به پایان می‌کند.

بخوانید  The Lord of the Rings: Gollum Dev بابت راه اندازی ضعیف بازی عذرخواهی می کند، قول می دهد اصلاح شود