تریلر راه اندازی بازی هاگوارتز Legacy

میراث هاگوارتز کنترل دانش آموز سال پنجمی با قدرت های جادویی منحصر به فرد را در اختیار بازیکنان قرار می دهد که در مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز ثبت نام می کند. داستان بازی 100 سال قبل از اتفاقات کتاب ها و فیلم های هری پاتر است و طرفداران نباید انتظار دیدن چهره های آشنای زیادی را داشته باشند. در بازی Hogwarts Legacy بازیکنان می توانند در کنار ماموریت های اصلی فعالیت های جانبی زیادی را انجام دهند.

Hogwarts Legacy Game 10 فوریه 2023 (21 فوریه 1401) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S در تاریخ 4 آوریل 2023 (15 آوریل 1402) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و 25 جولای 2023 (3 اوت 1402) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. کاربران PS5 و Xbox Series می توانند بازی را در دو حالت گرافیکی با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه تجربه کنند.

زمان زیادی تا انتشار بازی میراث هاگوارتز توسط استودیوی Avalanche Software باقی نمانده است و حالا در میان جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم که WB Games تریلری از انتشار این بازی نقش آفرینی منتشر کرده است.open-world عمل. این تریلر قسمت های مختلف بازی را به نمایش می گذارد و به گیمرها نوید یک ماجراجویی جادویی هیجان انگیز را می دهد. با انتشار بازی میراث هاگوارتز می توانید به تماشای تریلر ادامه دهید.

دانلود فیلم آپارات

تریلر معرفی بازی نقش‌آفرینی جهان باز Avalanche Software به بازیکنان نوید یک ماجراجویی جادویی را می‌دهد.