تریلر دومین بسته الحاقی بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

هواداران دنیای فاینال فانتزی می‌توانند با خرید سیزن پس ۲۵ دلاری بازی، بسته‌الحاقی Wanderer of the Rift را به همراه دو محتوای Trials of the Dragon King و Different Future را که قرار است در ماه‌های آينده عرضه شود نیز دریافت کنند.

علاوه‌بر یک کلاس جدید با نام Blue Mage، بازیکنان از حالا می‌توانند با احضار هیولاهای هیولاهای شکست‌خورده مراحل قبلی با استفاده از سنگ Summoning Stone، مبارزات دشوار بازی را به همراهی و کمک این موجودات پشت‌سر بگذارند. همچنین در این بسته الحاقی بازیکنان با تعداد بیشتری از باس‌فایت‌ها و Chaotic Monstersهای جدید روبه‌رو خواهند شد که به‌گفته سازندگان بازی چالش متنوع‌تری را برای گیمرها رقم خواهد زد. شما می‌توانید تریلر این DLC جدید را در ادامه تماشا کنید.

بسته الحاقی Wanderer of the Rift بازی Stranger of Paradise از دنیای فاینال فانتزی، محتویات متنوع و یک دانجن جدید را به بازی اضافه می‌کند.

بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin هم‌اکنون برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی در دسترس است. همچنین شما می‌توانید به بررسی یک گیمر از بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin نگاهی بیندازید.

پس از حدود ۶ ماه از عرضه بازی اکشن نقش‌آفرینی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin استودیوی تیم‌نینجا، شرکت اسکوئر انیکس که وظیفه ناشر این بازی را برعهده دارد تریلر جدیدی از دومین بسته‌ الحاقی بزرگ بازی منتشر کرده است. این بسته‌الحاقی در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) برای تمامی پلتفرم‌هایی که بازی اصلی روی آن‌ها منتشر شده بود، عرضه می‌شود.

بخوانید  SAG-AFTRA شرایط کامل قرارداد AI Voice را پس از واکنش اعضا منتشر می کند

این آپدیت جدید که دومین اکسپنشن غیررایگان بازی به‌حساب می‌آید، Wanderer of the Rift نام دارد و قرار است علاوه‌بر مراحل داستانی، دانجن جدیدی با نام Labyrinth of Dimenions را به محتوای در دسترس بازیکنان اضافه کند که گیم‌پلی آن به سبک بازی‌های روگ‌لایک خواهد بود.