تریلر جدید The Invincible مناظر وحشتناک Regis 3 را به نمایش می گذارد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

گفت: “به زودی متوجه خواهید شد که Regis III اسرار وحشتناکی را در خود نگه می دارد که با جمع آوری سرنوشت خدمه خود آشکار می شوند.” صفحه استیم بستر. و همانطور که عمیق‌تر در این راز کاوش می‌کنید، متوجه می‌شوید که ممکن است تنها نباشید و برخی مکان‌ها مانند این سیاره بهتر است دست نخورده باقی بمانند. اما برای برگشتن خیلی دیر است.»

هنگامی که یکی از این تیم‌های بازیابی ناپدید می‌شود، این شما هستید که بفهمید چه اتفاقی برای هم تیمی‌های گمشده‌تان افتاده و وارد یک ماجراجویی فلسفی شوید که در پس‌زمینه منظره کیهانی Regis III تنظیم شده است. به‌عنوان اخترزیست‌شناس، یسنا، بخش‌هایی از تاریخ را کشف می‌کنید و آن‌ها را به اخترشناس خود گزارش می‌دهید، در حالی که به یک راز بزرگ می‌پردازید که می‌تواند منجر به افشای یک تهدید بزرگ برای بشریت شود.

آخرین تریلر The Invincible، بازی آینده استاروارد Industries و 11 Bit Studios، بیشتر سیاره مرموز Regis III را به نمایش گذاشت. سیاره ای غیرمعمول آرام که به نظر می رسد فاقد حیات است، Regis III به مرکز یک مسابقه فضایی جدید تبدیل شده است که شاهد فرود خدمه علمی در جهان و شروع تحقیق در مورد پدیده های علمی است.

The Invincible در سال 2023 برای PC، Xbox Series X|S و PS5 منتشر خواهد شد.

فراتر از گیم پلی عجیب و غریب آن که استودیو 11 بیت می گوید شما را مجبور می کند در مورد جاه طلبی ها و تعصبات بشریت تجدید نظر کنید، قلاب بزرگ دیگر The Invincible جهت هنری آن است. الهام‌بخش اصلی زیبایی‌شناسی آینده‌نگر Invincible، رمان علمی تخیلی لهستانی استانیسلاو لم با همین نام بود، و توسعه‌دهنده ادعا می‌کند که بازیکنان می‌توانند با استفاده از ابزارهای مختلف در فضای اتمپانک غوطه‌ور شوند. ، مانند فاصله یاب یا ردیاب، در طول مسیرشان.

بخوانید  حضور ال فانینگ در Death Stranding 2 برای کوجیما بسیار مهم بود