تریلر جدید Redfall را پخش کنید و تاریخ انتشار بازی را اعلام کنید

در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت به طور رسمی تاریخ انتشار بازی Redfall را اعلام کرد. این بازی ویدیویی انحصاری در تاریخ 2 می (12 می) منتشر خواهد شد. در تریلر دقیق گیم پلی، تیم سازنده قسمت های شبح آور را به نمایش گذاشتند که در مقابل خون آشام های مختلف با قدرت ها، مراحل فرعی و محیط های ماوراء طبیعی متفاوت قرار گرفتند. خدایان خون آشام در این تریلر به عنوان باس های اصلی Redfall معرفی شدند.

بازی Redfall از روز انتشار به مشترکین سرویس Game Pass ارائه می شود.

استودیوهای بازی Arkane طرفداران اختصاصی خود را دارند. در نتیجه بسیاری از Xbox Series X | Xbox Series S و PC منتظر تجربه بازی Redfall هستند. توسط شعبه Arkane در آستین تولید شده است. تیم سازنده ادعا می‌کند که این بازی ویدیویی اساساً یک تیراندازی داستانی است که تجربه‌ای دلچسب را در هر دو حالت تک نفره و چند نفره به بازیکنان می‌دهد.

شعبه آستین استودیو Arcin تاریخ انتشار رسمی و گیم پلی بازی Redfall Xbox را در جریان رویداد Developer_Direct مایکروسافت اعلام کرد.

دانلود ویدیو واچ آپارات با وضوح 4K در کانال یوتیوب Bethesda Softworks

گروه سازنده در این تریلر 11 دقیقه ای توانستند چیزهای زیادی را به مخاطب نشان دهند. سلاح های مختلف، چهار قهرمان، دنیای بازی بزرگ، درخت مهارت و عناصر داستان سرایی محیطی برای گفتگو با بازماندگان برای دریافت ماموریت از آنها، جمع آوری منابع لازم، مخفی شدن با ناپدید شدن موقت، ربات دستیار و البته آزادی عمل بازیکن در راه انجام ماموریت ها .

بخوانید  پیش‌سفارش‌های Alan Wake 2 به صورت زنده هستند - 2 نسخه و جایزه موجود است