تریلر جدید M. Night Shyamalan’s Trap Shows Serial Killer در کنسرت پاپ

تریلر بعدی فیلم جدید M. Night Shyamalan به نام Trap رسید. تراپ داستان یک قاتل زنجیره‌ای با بازی جاش هارتنت را روایت می‌کند که با دختر نوجوانش در یک کنسرت پاپ شرکت می‌کند و بعداً متوجه می‌شود که همه چیز برای جذب اوست.

فیلم‌های شیامالان به‌خاطر پایان‌های پیچشی‌شان شناخته می‌شوند، بنابراین اگرچه این تریلر – و تریلر قبل از آن – به نظر می‌رسد از نظر طرح داستان چیزهای زیادی را نشان می‌دهد، احتمالاً چیزهای بیشتری در زیر سطح وجود دارد.

علاوه بر هارتنت، در این فیلم، سالیکا شیامالان، دختر شیامالان در نقش هنرمند پاپ مورد نظر، لیدی ریون، ایفای نقش می‌کند و این فیلم همچنین به عنوان یک تبلیغ غول‌پیکر برای آلبوم جدید او عمل می‌کند.

شیامالان به Empire گفت که ترپ را به عنوان “اگر سکوت بره ها در کنسرت تیلور سویفت اتفاق می افتاد چه می شد؟” او همچنین گفت که این فیلم از “عملیات پرچمدار” الهام گرفته شده است، یک عملیات واقعی در سال 1985 که در آن دولت به فراریان بلیط NFL و فرصتی برای رفتن به سوپر بول پیشنهاد داد – اما همه اینها یک تله بود.

در حالی که همه فیلم‌های شیامالان مورد علاقه جهانی قرار نمی‌گیرند، اما معتبر هستند، یا حداقل هدفشان این است. او گفت: «من واقعاً به فیلم اصلی اعتقاد دارم. من می خواهم صنعت به سمت داستان های اصلی تر حرکت کند. من فکر می کنم که تماشاگران واقعاً از آن استقبال می کنند. من می دانم که مالکیت معنوی امنیت است. اما واقعاً مهم است که به سینما برویم و چیزی را ببینیم که قبلاً هرگز ندیده ایم. »

بخوانید  الهام The Devil in Me از مجموعه Saw در تریلر جدید بازی

شیامالان برای فیلم حس ششم نامزد دریافت جایزه اسکار شد. او همچنین کارگردانی فیلم های نشکن، نشانه ها، بانویی در آب، دیدار، شکاف، شیشه، کهنه را بر عهده داشت. آخرین اکران او قبل از تله، Knock at the Cabin در سال 2023 بود.

شیامالان فقط روی تریلرهای ترسناک کار نمی کند، زیرا او در سال 1999 استوارت لیتل را نیز نوشت.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر