تریلر جدید Ghostbusters: Frozen Empire شروع عصر یخبندان را نشان می دهد


سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Ghostbusters: Frozen Empire منتشر کرده است که ماجراهای دو نسل از شکارچیان ارواح را دنبال می کند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از قسمت جدید سریال Ghostbusters منتشر شد. سونی پیکچرز دومین تریلر رسمی فیلم Ghostbusters: Frozen Empire را به اشتراک گذاشته است که در طی آن شاهد مواجهه Ghostbusters با تهدید خطرناکی هستیم که می تواند عصر یخبندان جدیدی را آغاز کند. سپس دو نسل از شکارچیان روح گرد هم می آیند تا به این تهدید پایان دهند. در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

گیل کنانکارگردان Monster House و نویسنده Ghostbusters: Afterlife کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه Ghostbusters: Frozen Empire را بر عهده داشته است. جیسون ریتمنکارگردان Ghostbusters: Afterlife که پیش از این انتظار می رفت برای کارگردانی این قسمت نیز بازگردد، به عنوان نویسنده و تهیه کننده در Ghostbusters 4 بازگشته است. فیلم Ghostbusters: Afterlife در سال 2021 توانست بیش از 204.4 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد.

پل راد، کری کن، فین ولفهارد، ماکینا گریس، کمیل نانجیانی، پاتون اسوالت، سلست اوکانر، لوگان کیم، دن آیکروید، بیل موری، ارنی هادسون و آنی پاتس از جمله بازیگران حاضر در فیلم Ghostbusters: Afterlife هستند و به ایفای نقش پرداختند. بازی Soul Hunters: The Frozen Empire داستان دو نسل از شکارچیان روح را دنبال می کند که باید قبل از شروع دومین عصر یخبندان با تهدید جدیدی روبرو شوند و جهان را نجات دهند.

فیلم The Ghostbusters: Frozen Empire قرار است در ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ آوریل ۱۴۰۳) اکران شود.

بخوانید  The New Donkey Kong And Sonic Lego Sets Are On Sale At Amazon
تحریریه مجله بازی یک گیمر