تریلر جدید مایلز مورالز و اسپایدر-گوئن در New Spider-Man 2 به زودی منتشر می شود

Spider-Man: Across the Spider-Verse در 2 ژوئن 2023 (12 ژوئن 1402) و Spider-Man: Beyond the Spider-Verse برای اکران در تاریخ 29 مارس 2024 (10 آوریل 1403) برنامه ریزی شده است. . خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی تامپسون وظیفه ساخت انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بر اساس فیلمنامه ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر مسئول هستند

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار تریلر جدید Spider-Man: Across the Spider-Verse مشخص شد. اخیرا سونی پیکچرز عکس جدیدی از انیمیشن مرد عنکبوتی 2 منتشر کرده است که نشان می دهد مایلز مورالس و اسپایدر گوئن برعکس در کنار هم نشسته اند. علاوه بر این، سونی پیکچرز تایید کرده است که تریلر جدید فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ 13 دسامبر یعنی سه شنبه آینده منتشر خواهد شد، اما قبل از آن می توانید این تصویر را تماشا کنید:

Spider-Gwen و Miles Morales با هم در Spider-Man: Across the Spider-Verse

شامیک مور در نقش مایلز مورالس (مرد عنکبوتی)، هایلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، اسکار آیزاک در نقش مرد عنکبوتی 2099 (میگل اوهارا)، ژاک جانسون در نقش پیتر بی پارکر (مرد عنکبوتی)، عیسی راعی در نقش جسیکا درو (زن عنکبوتی)، لونا لورن ولز و برایان تایری هنریاز جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse صداپیشه هستند. فیل لرد و کریستوفر میلر همچنین به عنوان تهیه کننده در دنباله انیمیشن Spider-Man بازگشت.

عکس جدید از انیمیشن The Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شده است که تاریخ انتشار تریلر بعدی این انیمیشن را تایید می کند.