تریلر جدید به‌روزرسانی Immortal Empires بازی Total War: Warhammer 3

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

این به‌روزرسانی رایگان که قرار است در تاریخ ۲۳ اوت (یکم شهریور) در دسترس بازیکنان قرار بگیرد، موارد فراوان جدیدی مثل ۸۶ پادشاه قابل بازی از ۲۳ نژاد تمامی نسخه‌های سری قبلی وارهمر، ۵۳۳ ریجن و منطقه، ۲۸۷ قبیله‌ی قابل بازی و چهار نوع Sea Lanes متفاوت است که به گیمرها اجازه می‌دهد نیروهای خود را در میان سرزمین‌های پهناور بازی به‌صورت منظم حرکت دهند.

تریلر جدید آپدیت Immortal Empires بازی استراتژیک Total War: Warhammer 3 نقشه و نیروهای جدید این بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

دانلود از آپارات

همچنین سازندگان بازی تایید کردند بازیکنان تنها به نسخه بتای این به‌روزرسانی بزرگ دسترسی خواهند داشت و با توسعه‌دهندگان بازی سعی می‌کنند در ماه‌های آینده مشکلات و باگ‌های موجود در این اکسپنشن را رفع کنند و از طرفی دیگر بهبودهایی در گیم‌پلی و گرافیک کلی بازی نیز از دیگر الویت‌های تیم سازنده بازی پس از انتشار آپدیت Immortal Empires است.

همچنین بازیکنان می‌توانند DLC جدید Champions of Chaos را که قرار است همزمان با بسته ایمورتال امپایرز و در تاریخ ۲۳ اوت (۱ شهریور) عرضه شود با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنند. با خرید این بسته، بازیکنان چهار شخصیت لجندری Vilitch the Curseling ،Azazel Prince of Damnation ،Festus the Leechlord و Valkia the Bloody که هر کدام کمپین و نیروهای مخصوص‌به‌خود را دارند، دریافت می‌کنند. استفاده از این شخصیت‌ها هم در کمیپن Realm of Chaos و هم‌در کمیپن ایمورتال امپایرز امکان‌پذیر خواهد بود.

بخوانید  مثل نقد بازی Dragon Ishin

در حدود یک هفته مانده به به‌روزرسانی بزرگ و موردانتظار Immortal Empires برای بازی Total War: Warhammer 3، حالا استودیوی کریتیو اسمبلی تریلر جدید از این آپدیت مودانتظار منتشر کرده است.

برای دسترسی به این به‌روزرسانی که به‌گفته سازندگان بازی بزرگ‌ترین نقسه سری وارهمر را شامل می‌شود، بازیکنان باید هر سه نسخه قبلی سری وارهمر را در یک پلتفرم مشخص در اختیار داشته باشند. همچنین در صورتی که یکی از بازیکنان به محتوای آپدیت Immortal Empires دسترسی داشته باشد، سایر دوستان او نیز در بخش مولتی‌پلیر بازی که از هشت بازیکن پشتیانی می‌کند، می‌تواند به در نقشه بازی کنند. البته در این حالت تنها Factionsها و نیروهایی که هر کاربر در اختیار دارد، قابل بازی است.

Total War: Warhammer 3 هم‌اکنون برای استیم، اپیک گیمز استور، فروشگاه مایکروسافت روی ویندوز و سیستم‌عامل‌های مک و لینوکس در دسترس است. کاربران سرویس گیم پس روی پی‌سی نیز از هنگام عرضه به این بازی دسترسی دارند.

در به‌روزرسانی Immortal Empires که به مود محبوب Mortal Empires از بازی توتال وار: وارهمر ۲ شباهت‌های زیادی دارد، با ترکیب نقشه‌های بخش کمپین سه بازی قبلی سری، یک محیط بازی گسترده و متنوع را برای پیاده‌سازی استراتژی‌های جنگی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. شما می‌توانید تریلر معرفی نقشه پهناور این به‌روزرسانی جدید را در ادامه تماشا کنید.