تریلر جدید بازی Forspoken توسط اسکوئر انیکس پخش شد

همان‌طور شما احتمالا از آن مطلع هستید، در روز‌های گذشته تاکشی ترادا، یکی اعضای تیم توسعه Forspoken اعلام کرد که تجربه داستان اصلی بازی ۳۰ الی ۴۰ ساعت زمان خواهد برد. از طرف دیگر، سازندگان اوایل سال جاری با انتشار یک ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای ما را با روند گیم‌پلی این اثر بیشتر آشنا کردند. بازی Forspoken در تاریخ ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی (۴ بهمن سال ۱۴۰۱) در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی قرار خواهد گرفت.

با اعلام حضور شرکت اسکوئر انیکس در رویداد توکیو گیم شو سال ۲۰۲۲ میلادی، عده زیادی در انتظار ارائه اطلاعات تازه‌ای از آخرین ساخته استودیو بازی‌سازی Luminous Productions یعنی بازی Forspoken بودند. این اثر با نمایش‌های اولیه خود تا به این لحظه توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، در طول برگزاری رویداد توکیو گیم شو سال ۲۰۲۲ میلادی، شرکت اسکوئر انیکس یک تریلر جدید از بازی Forspoken را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. این تریلر با زبان ژاپنی پخش شد و ما می‌توانیم نگاه تازه‌ای به ساخته جدید استودیو بازی‌سازی لومیونز پروداکشن داشته باشیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده را مشاهده کنید.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع دانلود ویدیو از آپارات

به‌تازگی در جریان برگزاری رویداد توکیو گیم شو، سازندگان بازی Forspoken تریلر جدیدی را از این اثر مورد‌انتظار پخش کردند.

ما در این اثر در نقش کاراکتری به اسم فری هالند قرار می‌گیریم. در این تریلر دو دقیقه‌ای، ترکیبی از سکانس‌های مختلف سینماتیک و گیم‌پلی این بازی را مشاهده‌ می‌کنیم که طی آن شخصیت اصلی به همراه دستبند طلایی مخصوص خود مشغول پیش‌روی در سرزمین آتیا است و با چالش‌های مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کند. این شخصیت از شهر نیویورک به این سرزمین قدم گذاشته است. باتوجه‌به‌ نمایش‌های ارائه شده انتظار می‌رود محصول نهایی در هنگام عرضه رسمی از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و تجربه خوبی را برای علاقه‌مندان بازی‌های اکشن رقم بزند.

بخوانید  Star Wars Outlaws در تاریخ 30 اوت اکران می شود