تریلر جامع Warhammer 40,000: Space Marine 2 نبردهای فضایی خونین را نشان می دهد.

استودیو Cyber ​​Interactive تریلر جامعی از ویژگی‌های Warhammer 40,000: Space Marine 2 از جمله حالت‌های داستانی و چند نفره منتشر کرده است.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 مدت زیادی است که در حال توسعه است و اکنون با نزدیک شدن به تاریخ انتشار آن، استودیو Saber Interactive و ناشر Focus Entertainment جزئیات جدیدی از این بازی اکشن منتشر کرده اند. آخرین تریلر بازی یک مرور کلی از تمام بخش‌های بازی از جمله کمپین داستانی، سیستم پیشرفت، حالت‌های بازی و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

طبق اطلاعات جدید، Warhammer 40,000: Space Marine 2 شامل چندین حالت برای انتخاب خواهد بود. علاوه بر این حالت‌ها، ما کمپین داستانی را داریم که می‌توان آن را به‌صورت تک‌نفره یا کوآپ تجربه کرد و یک قرن پس از ماجراجویی‌های Warhammer 40,000: Space Marine در این قهرمان، بازیکنان را وارد قلب رویدادها کرد تیتوس و همراهانش باید با ارتش عظیمی از ظالم در مناطق مختلف مبارزه کنند. پس از انجام هر ماموریت در کمپین داستانی، بازیکنان به Battle Barge که به عنوان هاب اصلی بازی عمل می کند، باز می گردند.

مبارزه با هیولاها در Warhammer 40,000: Space Marine 2

در پایگاه Battle Barge، می‌توانید با استفاده از مهمات و سلاح‌ها، جنگ‌افزار خود را برای غلبه بر انواع تهدیدها تغییر دهید، که هر کدام دارای توانایی و کاربرد منحصربه‌فردی هستند. همانطور که در آخرین تریلر Warhammer 40,000: Space Marine 2 می بینیم، سیستم مبارزه شامل نبردهای بدنی وحشیانه و خونین با استفاده از اره برقی و پتک های بزرگ است.

علاوه بر کمپین داستانی، بازیکنان می توانند Operations را تجربه کنند، حالتی که مبتنی بر نبردهای سه نفره است. این حالت 6 کلاس مختلف را ارائه می دهد که هر کدام ویژگی ها و نقاط قوت خود را دارند. حالت عملیات از طریق Battle Barge Base قابل دسترسی است، جایی که بازیکنان می توانند بارگذاری خود را سفارشی کنند و از امتیازهای کسب شده برای باز کردن قفل ارتقاهای جدید استفاده کنند.

بخوانید  مرکز راهنمای Resident Evil 4

دانلود ویدیو از ابرات

در نهایت، شاهد معرفی یک حالت PvP چند نفره به نام Eternal War هستیم که بازیکنان را در دو تیم 6 نفره قرار می دهد تا در نقشه ها و سه حالت Annihilation، Seize Ground یا Capture and Control با یکدیگر مبارزه کنند. Cyber ​​Interactive قبلا تایید کرده بود که اگرچه بازی شامل چند نفره خواهد بود، اما هیچ پرداخت درون برنامه ای وجود نخواهد داشت.

Warhammer 40,000: Space Marine 2، 19 سپتامبر 1403 (9 سپتامبر 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، سری ایکس باکس Xbox Series S منتشر شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر