تریلر بخش MyCAREER بازی NBA 2K23

سازندگان بازی، بخش کریر این نسخه از بازی را یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های NBA 2K23 می‌دانند. این قسمت از MyCAREER سری بازی‌های NBA 2K، داستان ماجراهای تلاش دو موسیقی‌دان با نام‌های Elite و Bas برای آشنایی با J. Cole مدیر لیبل موسیقی Dreamville و بازیکن تیم Scarborough Shooting Stars از لیگ برتر بسکتبال حرفه‌ای کانادا را روایت می‌کند.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

خریداران نسخه دیجیتال دیلاکس بازی مواردی مثل ۱۰ هزار امتیاز و توکن MyTEAM، پک‌های MyTEAM Promo، کارت‌های مایکل جوردن و دوین بوکر برای بخش MyTEAM و لباس‌ها و آیتم‌های دیگری را دریافت می‌کنند. دارندگان نسخه گران‌قیمت ۱۵۰ دلاری Championship بازی نیز می‌توانند علاوه‌بر موارد قبلی، به ۱۲ ماه اشتراک سرویس NBA League Pass و ۱۰۰ هزار واحد ارز مجازی درون بازی دسترسی داشته باشند.

نسخه استاندارد بازی هفته آينده و در روز ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی با قیمت ۵۹/۹۹ دلار و برای نسخه‌های نسل نهمی بازی روی کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس ۶۹/۹۹ دلار عرضه می‌شود.

تریلر جدید بازی NBA 2K23، تغییرات بخش داستانی MyCAREER بازی را‌ به‌نمایش می‌گذارد.

همچنین هواداران می‌توانند نسخه DREAMER Edition بازی را که جی کول روی کاور اصلی آن حضور دارد از فروشگاه‌های گیم‌استاپ در ایالات متحده و کانادا خریداری کنند. مثل سال‌های گذشته، این باندل از بازی فقط روی نسخه‌های نسل نهمی این بازی در دسترس خواهد بود و برخلاف دیگر نسخه‌های بازی، هواداران باید تا چند هفته دیگر برای عرضه آن منتظر بمانند. شما می‌توانید تریلر جدید بخش MyCAREER بازی را در ادامه تماشا کنید.

بخوانید  فیلم‌نامه جان ویک ۵ در حال نگارش است

به غیر از باندل DREAMER Edition بازی، دوین بوکر از تیم فینیکس سانز روی کاور نسخه استاندارد بازی و مایکل جردن بسکتبالیست افسانه‌ای لیگ NBA روی کاور نسخه‌های Championship Edition و MJ Edition این بازی ورزشی خواهند بود.

دانلود از آپارات

در فاصله یک هفته مانده به انتشار جدیدترین بازی ورزشی شرکت 2K، استودیوی ویژوال کانسپت تریلر جدیدی از بازی شبیه‌ساز بسکتبال NBA 2K23 منتشر کرده است که علاوه‌بر بخش داستانی بازی، اطلاعاتی از یکی از باندل‌های بازی را نیز به ما می‌دهد.