تریلر بازی The Division Resurgence با محوریت دارک زون

ویدیو منتشر‌شده از بازی The Division Resurgence، بخش دارک زون آن را نشان می‌دهد؛ بخشی که در آن شاهد یک تجربه PvPvE هستیم و علاقه‌مندان مجموعه دیویژن، با تجربه آن آشنا هستند. با توجه به تریلر منتشر‌شده، در نسخه موبایل دیویژن هم شاهد تجربه‌ای آشنا از بخش دارک زون هستیم و بازیکنان باید به منطقه‌ای شدیدا آلوده از نیویورک وارد شوند و در آن با کشتن دشمنان، آیتم‌های با‌ارزشی را در قالب لوت به‌دست بیاورند. پس از آن باید سعی کنید این آیتم‌ها را از قسمت مشخص‌شده منطقه خارج کنید ولی در این حالت باید حسابی مراقب سایر بازیکنان هم باشید که ممکن است به‌دنبال کشتن شخصیت شما و به‌دست آوردن آیتم‌هایتان باشند. 



منبع

دانلود ویدیو از آپارات

یوبیسافت این روز‌ها حساب ویژه‌ای روی مجموعه دیویژن باز کرده و علاوه بر اینکه کماکان در حال پشتیبانی از بازی دیویژن ۲ است، روی بازی‌های مختلف دیگری از این مجموعه هم کار می‌کند. یکی از این بازی‌ها، The Division Resurgence، نسخه موبایل دیویژن است که چند ماه پیش معرفی شد و قرار است به‌صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شود. این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ولی امشب شاهد نمایشی از آن بودیم که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

یوبیسافت در جریان رویداد امشب خود، نمایشی از بازی موبایل The Division Resurgence ارائه کرد که منطقه دارک زون آن را به‌تصویر می‌کشد.