تریلر بازی Overwatch 2 New Hero Story منتشر شد

ظاهراً اهداف این قهرمان جدید با ایده آل های Zenyatta فاصله زیادی ندارد. با این حال، گذشته راماترا پر از سختی و آسیب است و او با نگاهی عمیق به واقعیت های خشونت آمیز زندگی بشر به زندگی خود ادامه می دهد. با گذشت زمان، همدردی او به یک احساس سردرگم تبدیل شد. به گفته بلیزارد، راماترا اکنون دیدگاهی واقع بینانه به باورهای خود دارد و از هر وسیله ای برای دفاع از همراهانش استفاده خواهد کرد.

در جریان فینال بزرگ Overwatch League که دیروز برگزار شد، بلیزارد تریلر جدیدی از قهرمان جدید کلاس تانک به نام Ramattra را معرفی کرد که در دسامبر امسال به Overwatch 2 اضافه خواهد شد. در این تریلر، بلیزارد به ریشه و گذشته تاریخی راماترا پرداخته است. به نظر می رسد این قهرمان در گذشته یک ماشین جنگی بوده و از تجهیزات و مهمات خود برای مقابله با افرادی که به دنبال صلح بودند استفاده می کرده است.

راماترا قرار است همزمان با شروع فصل دوم Overwatch 2 در 15 دسامبر (6 دسامبر) امسال به قهرمانان کلاس تانک اضافه شود. اطلاعات بیشتر در مورد این قهرمان جدید در هفته های منتهی به شروع فصل 2 به اشتراک گذاشته خواهد شد.

بلیزارد تریلر جدیدی را منتشر کرده است که گذشته قهرمان جدید کلاس تانک راماترا برای بازی Overwatch 2 را نشان می دهد.

نظر شما در مورد جدیدترین قهرمان بازی Overwatch 2 چیست؟ می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دانلود فیلم آپارات

بخوانید  اولین واکنش‌های فلش بسیار هیجان‌انگیز است: "مشاهده کنید و هیپ را شکست دهید"