تریلر بازی Lords of the Fallen قدرت Unreal Engine 5 را به نمایش می گذارد


استودیوی Hexworks با انتشار تریلر جدید بازی Lords of the Fallen در جریان رویداد State of Unreal، توانایی های فنی Unreal Engine 5 را به نمایش گذاشت.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که در جریان رویداد State of Unreal در کنفرانس توسعه دهندگان بازی، Lords of the Fallen استودیوی Hexworks در کنار Senua’s Saga: Hellblade 2 به نمایش گذاشته شد. تریلر جدید اعلامیه جزئیات فنی جدیدی را ارائه می دهد و قدرت را به رخ می کشد. از موتور بازی سازی Unreal Engine با نشان دادن منطقه Skyrest Bridge، یکی از مکان های اصلی بازی.

HexWorks این تریلر را منتشر کرده است که برخی از پیشرفت های بصری را که بازیکنان می توانند از Lords of the Fallen انتظار داشته باشند را نشان می دهد. شگفت انگیز است که Unreal Engine 5 چگونه چنین چیزهایی را ممکن می کند. این بازی به عنوان دنباله Lords Of The Fallen در نظر گرفته می شود که نام آن ممکن است گیج کننده باشد. با این حال می توان گفت که بهبود بصری و ظاهر بهتر بازی وجه تمایز آن نسبت به نسخه قبلی است.

در Lords of the Fallen، بازیکنان کنترل یک شوالیه تاریک را به دست می گیرند که باید Adair، خدای شیطانی را که از مقبره زنده شده است، شکست دهد. نقشه این بازی 5 برابر بزرگتر از نقشه بازی چند سال پیش است و 9 کلاس مختلف و صدها سلاح مختلف وجود دارد. تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نیست، اما استودیوی Hexworks در پایان تریلر جدید اشاره می کند که طرفداران باید منتظر کشف این بازی «در پایان سال» باشند.

بخوانید  تنها در تاریکی – چگونه اسکله ها را ایمن باز کنیم در فصل 3

دانلود فیلم آپارات