تریلر انیمه Batman Ninja 2; رویارویی با شوالیه تاریکی با لیگ باکوزا

برادران وارنر اولین پوستر و تیزر بازی Batman Ninja vs. لیگ یاکوزا در نمایشگاه انیمه شرکت کرد.

چند وقت پیش برادران وارنر ژاپن اعلام کرد که قسمت دوم انیمه بتمن نینجا را تولید می کند. حال در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که کمپانی برادران وارنر تیزر جدیدی از انیمیشن Batman Ninja vs. لیگ یاکوزا (بتمن نینجا در برابر باند مواد مخدر یاکوزا) در طول نمایشگاه انیمه پخش شد. این تیزر کوتاه شوالیه تاریکی و رابین را نشان می دهد که باید با اعضای لیگ یاکوزا مقابله کنند.

دانلود ویدیو از ابرات

پوستر انیمه Batman Ninja vs Yakuza League

پرش میزوزاکی و شینجی تاکاگی Steering Wheel Batman Ninja vs. آنها یک لیگ یاکوزا در دست دارند و کازوکی ناکاشیما او فیلمنامه این انیمیشن را نوشته است. تاکاشی اوکازاکی وظیفه طراحی کاراکتر یوگو کانو آنها مسئولیت تولید موسیقی انیمه را بر عهده دارند. کویچی یامادرا او همچنین برای صداپیشگی شوالیه تاریکی برمی گردد. در این دنباله، بتمن و رابین با نسخه‌های ثانویه برخی از متحدان خود مانند آکوامن، فلش و واندر وومن در ژاپن فئودالی روبرو می‌شوند.

انیمه Batman Ninja به کارگردانی Jumpy Mizusaki در آوریل 2018 به صورت دیجیتالی در ایالات متحده منتشر شد. در خلاصه این انیمه می خوانیم: «بتمن به همراه متحدان و مخالفانش از شهر گاتهام امروزی به ژاپن فئودال فرستاده می شوند. ” کویچی یامادارا، واتارو تاکاگی، من کاکوما هستم، ریه کوگیمیا، هوچو اوتسوکا، تاکههیتو کویاسو، دایسوکه اونو، یوکی کاگه، آکیرا ایشیدا، کنگو کاوانیشی، جونیچی سوابه و آتسوکو تاناکا از جمله صداپیشگان انیمه بتمن، نینجاها بودند.

بخوانید  Reboot Alone In The Dark با شکست بازیگران مارول و جنگ ستارگان

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر