تریلر آقا و خانم اسمیت اسرار خانواده اسمیت را فاش می کند


Amazon Prime Video Network، اولین تریلر سریال کمدی جاسوسی آقا و خانم اسمیت پخش شد.

Amazon Prime Video، تریلر جدید آقای و خانم اسمیت (آقا و خانم اسمیت) با طرفداران به اشتراک گذاشته شده است که در کانال یوتیوب آنها قابل مشاهده است. این تریلر ماموریت نقش آفرینی خطرناک جان و جین اسمیت را آغاز می کند دونالد گلاور و مایا ارسکین فاش می کند که هر دو برای یک آژانس جاسوسی مرموز کار می کنند. هر هشت قسمت این مجموعه کمدی جاسوسی در تاریخ 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) تقدیم طرفداران می شود.

پوستر آقا و خانم آهنگر

خلاصه ای از آقا و خانم اسمیت در آمازون پرایم ویدئو: «با خانواده اسمیت آشنا شوید. دو غریبه به نام های جان و جین که از هویت خود دست می کشند تا با یکدیگر باشند. هر قسمت آنها را در یک ماموریت جدید و یک پیچ جدید در رابطه خود نشان می دهد زیرا هر دو برای یک سازمان مرموز کار می کنند. همانطور که اسرار فاش می شود، آنها باید مبارزه کنند تا با هم بمانند. زیرا در این ازدواج طلاق امکان پذیر نخواهد بود.

سریال Mr. & Mrs. Smith تحت تأثیر اعتصابات انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) قرار گرفت. دونالد گلاورخالق و سازنده سریال آتلانتا (آتلانتا) و فرانچسکا اسلونتهیه کننده سریال فارگو (فارگو) تهیه کنندگی سریال را بر عهده دارد. یاریو میلچان و مایکل شفر آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی پروژه New Regency کار می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بررسی لپ‌تاپ MSI Cyborg 15؛ گیمینگ اقتصادی