تد لاسو بازیگر برای ایفای نقش کلیدی به Venom 3 پیوست

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم که لیست بازیگران Venom 3 (Venom 3) در حال افزایش است. چون سونی پیکچرز همبازی است تام هاردی او در این فیلم خود را یک ابرقهرمان می دانست. همانطور که توسط Deadline گزارش شده است، معبد جونوتد لاسو بازیگر سریال در حال مذاکره نهایی برای ایفای یکی از نقش های اصلی فیلم Venom 3 است. با این حال، نمایندگان سونی از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری می کنند.

کلی مارسل او کارگردانی Venom 3 و نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارد. این نویسنده بریتانیایی فیلمنامه فیلم Venom را در سال 2018 و دنباله آن با نام Fifty Shades of Grey و Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس) را در پرونده خود نوشت. تام هاردی دوباره در Venom 3 ایفای نقش می کند و آوی آراد، مت تولماچ، امی پاسکال و هاچ پارکر آنها به عنوان تهیه کننده پروژه کار می کنند.

Venom: Let There Be Carnage به کارگردانی Venom: Let There Be Carnage اندی سرکیس پس از اکران در 9 مهر 1400 (اول اکتبر 2021)، رکورد افتتاحیه دوران کرونا را شکست و با فروش داخلی بیش از 200 میلیون دلار و فروش جهانی بیش از 480 میلیون دلار، دومین فیلم پرفروش سال 2021 در آمریکا شد. دو فیلم ابرقهرمانی Venom با بازی تام هاردی 1.36 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته اند.

در حال حاضر مشخص نیست که جونو تمپل کدام شخصیت را در دنیای مرد عنکبوتی سونی بازی خواهد کرد، اما این بازیگر انگلیسی بیشتر به خاطر نقش کیلی جونز در سریال تد لاسو شناخته می شود. جونو تمپل در آثاری مانند سریال وینیل و فیلم کفاره نقش های اصلی دیگری را ایفا کرده است. این بازیگر در آینده در سریال FX آنتولوژی Fargo دیده می شود و اولین بازیگری است که به Venom 3 اضافه می شود.

بخوانید  تاریخ تست آنلاین سرور Mortal Kombat 1 اعلام شد

جونو تمپل، ستاره تد لسو، در حال مذاکره نهایی با سونی پیکچرز برای ایفای نقش کلیدی در Venom 3 است.