تداوم پشتیبانی از بازی Destruction AllStars

در زمان عرضه‌ی بازی Destruction AllStars برای پلی استیشن 5 تا همین امروز، مشکلات فراوانی پیرامون اثر نام‌برده وجود دارد. از قیمت ۲۰ دلاری آن در کاتالوگ Playstation Plus Extra تا عملکرد پایین‌تر از انتظار اثر درحالی که طرفداران منتظر بودند تا با جانشین ساخته‌ای همچون Twisted Metal طرف شوند؛ از جمله مواردی بودند که عرضه‌ی ناموفقی را برای Destruction AllStars رقم زدند. با این وجود اما، سازندگان بازی هرگز اثرشان را رها نکرده و با مواردی همچون آپدیت‌های فصلی و در دسترس قرار دادن سیزن‌پس‌های مختلف، از ساخته‌ی خود و بازیکنانش پشتیبانی می‌کنند. فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که پشتیبانی تیم Lucid Games از ساخته‌ی نام‌برده، چه پیشرفتی را به‌دنبال خواهد داشت. نظرتان چیست؟ فکر می‌کنید که بازی Destruction AllStars درنهایت می‌تواند در حد انتظارات ظاهر شود؟ دیدگاهتان را برای یک گیمر بنویسید.



منبع

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، سازندگان بازی Destruction AllStars یعنی تیم Lucid Games با نشر یک توییت در صفحه‌ی رسمی خود در توییتر، از پای‌بندی خود نسبت‌به پشتیبانی از بازی خبر دادند. طبق اعلامیه‌ی رسمی سازندگان بازی، Destruction AllStars همچنان در دست توسعه است و با دریافت به‌روزرسانی‌های مختلف، احتمالا یکی از محصولات پیش‌گام سونی در جهت سیاست تازه‌ی شرکت ژاپنی در مسیر ساخت آثار لایو-سرویس خواهد بود. در توییت جدید سازندگان بازی چنین می‌خوانیم:

«طی چند ماه گذشته، وقت بسیار زیادی را صرف گفت‌وگو با بازی‌کنندگان Destruction AllStars و بررسی واکنش‌ها کرده‌ایم. شروع بدی داشتیم و حالا مشغول برداشتن گام‌هایی مهم هستیم. ما همچنان به‌حرکت روبه‌جلو و عرضه‌ی محتویات بیشتر برای این بازی پای‌بندیم.»

بخوانید  Diablo 4 Getting A New Wave Of Twitch Drops For Season 2

سازندگان بازی Destruction AllStars با نشر یک توییت جدید از پای‌بندی خود به‌پشتیبانی از بازی نام‌برده خبر دادند.