تخفیف روز جنگ ستارگان – فقط امروز با خرید این کتاب پرفروش جنگ ستارگان، صرفه جویی زیادی کنید

به نظر می‌رسد این کتاب راهی عالی برای تکمیل بسیاری از جشن‌های روز جنگ ستارگان است که این هفته برگزار می‌شود، و طرفداران احتمالاً از غواصی عمیق ناپزوک در تاریخ گسترده داستان و تولید جنگ ستارگان لذت خواهند برد.

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

برای مدتی محدود، می‌توانید پرفروش‌ترین کتاب «چرا جنگ ستارگان را دوست داریم: لحظه‌های بزرگ که یک کهکشان دور، دور» نوشته کن ناپزوک ساخته شده است را با تنها ۴ دلار (معمولاً ۱۹ دلار) در Fanatical خریداری کنید.

اگر صحبت از معاملات روز جنگ ستارگان شد، می‌توانید این هفته در بازی‌های جنگ ستارگان کلاسیک در GOG، Humble و فروشگاه مایکروسافت صرفه‌جویی کنید، در حالی که هزاران مجموعه لگو جنگ ستارگان در خرده‌فروشی‌های آنلاین مختلف تخفیف دارند. حتماً پوشش معاملات GameSpot را برای سایر معاملات روز جنگ ستارگان که این هفته اتفاق می‌افتد، بررسی کنید.

چرا ما عاشق جنگ ستارگان هستیم جذابیت و موفقیت طولانی مدت این فرنچایز را از دیدگاه طرفداران توضیح می دهد. این کتاب مملو از حکایات شخصی و تأملات در مورد لحظات مهم تاریخ جنگ ستارگان است – از فیلم اصلی جنگ ستارگان که در سال 1977 عرضه شد، تا کتاب های کمیک، بازی های ویدیویی و رمان های متعدد از سراسر جهان. که از جنگ ستارگان گسترش یافته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  بهترین بازی‌های آنلاین اندروید | ۴۰ بازی جذاب چندنفره

این نسخه تقریباً 80 درصد تخفیف دارد، اما فقط تا 21 ساعت آینده در دسترس است. با خرید از Fanatical، کد تخفیف 5 درصدی نیز دریافت می کنید تا در سفارشات بعدی از آن استفاده کنید.