تحسین بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope توسط منتقدها در تریلر نمرات

بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope در فصلی مملو از بازی‌های بزرگ عملکرد بسیار خوبی دارد و با تحسین بسیاری از منتقدها روبه‌رو شده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت نینتندو تریلر جدیدی از این بازی استراتژی تاکتیکی مبتنی‌بر نوبت پخش کرده است که نظرات منتقدها راجع‌به آن را نشان می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات



منبع

بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope بخش مبارزات گسترده‌تری دارد و سیستم حرکت مبتنی‌بر شبکه را حذف کرده است. استفاده از توانایی‌ها و موضع‌های مختلف، تجهیز به اسپارک‌های متنوع و اعضای تازه نظیر باوزر، روزالینا و اج کلید شکست دشمنان است. بازی ماریو + ربیدز: اسپارکز آو هوپ منحصرا برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است و در آینده میزبان بسته‌های الحاقی جدیدی خواهد شد که ریمن در سومین بسته‌ی الحاقی حضور دارد.

شرکت نینتندو با پخش یک تریلر تازه به نمایش نمرات بازی استراتژی تاکتیکی نوبتی Mario + Rabbids Sparks of Hope پرداخت.

بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope به‌عنوان دنباله بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle بار دیگر ماریو، پرنسس پیچ، لوئیجی و رابیدها را دور هم جمع می‌کند تا درکنار نجات Sparkها با Cursa بدذات مقابله کنند؛ کاراکتر شروری که با تاریکی خود جهان‌های متعددی را آلوده می‌کند. در این نسخه بخش کاوش در محیط گسترش یافته است و هر جهان دارای پازل‌ها، مأموریت‌های جانبی و فعالیت‌های زیادی برای تجربه خواهد بود.