تجربه بازی Two Point Campus توسط ۱ میلیون بازیکن

بازی Two Point Campus شرکت سگا درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ قابل تجربه است. این بازی درست مانند بازی Two Point Hospital اثری در سبک شبیه‌ساز مدیریت است؛ با این تفاوت که گیمرها این‌بار به ساختن دانشگاه رؤیاهای خود مشغول می‌شوند؛ از استقرار زیرساخت‌ها و گیاهان گرفته تا نیکمت‌ها و مجسمه‌ها. زمانی‌که ساختمان اصلی تأسیس شد، می‌توان از کادر آموزشی متفاوتی برای دانش‌جویان در موضوعاتی نظیر آشپزی بهره گرفت.



منبع بازی Two Point Campus در طول دو هفته پس از انتشار به آمار خوبی در زمینه‌ی تعداد بازیکن دست یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Two Point از دستیابی بازی Two Point Campus به یک میلیون بازیکن در طی دو هفته پس از انتشار خبر داده است. تمام نسخه‌های بازی ازجمله کامپیوتر و کنسول‌ها احتمالا در این آمار لحاظ شده است. این بازی اوایل ماه جاری عرضه شد و در رتبه‌ی دوم جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت.

میزان ۶۴ درصد از فروش بازی Two Point Campus به کنسول نینتندو سوییچ و میزان ۱۹ درصد آن به کنسول پلی استیشن 5 مربوط می‌شود. این بازی شبیه‌ساز مدیریتی با پخش یک تریلر هنگام عرضه در دسترس قرار گرفت که حس شوخ‌طبعی فوق‌العاده‌ی آن را به نمایش می‌گذاشت. این تریلر برخی از وسایل قابل ساخت در بازی را نشان داد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دیگ برای کلاس‌های جادوگری و مسیری پرمانع برای آموزش جاسوسی اشاره کرد.

بخوانید  احتمال گسترش همکاری امبریسر گروپ با مارول