تبدیل Kirby and the Forgotten Land به پرفروش ترین بازی سری کربی

براساس مصاحبه منتشر شده با سازندگان این بازی در ماه مارس، توسعه و دستیابی به فرمول ساخت اولین بازی سه‌بعدی سری کربی، بیش از دو دهه بازی‌سازان استودیوی HAL Laboratory و نیتندو را به خود مشغول کرده بوده است. با موفقیت‌های مالی و تجاری بازی در این مدت کوتاه پس از عرضه، احتمالا در سال‌های آینده کربی و دوستانش را در بازی‌های بیشتری از این سبک خواهیم دید.

فروش The Forgotten Land در ژاپن نیز با آمار فوق‌العاده‌ای رو‌به‌رو بوده است. این بازی که طبق گزارش نشریه فامیتسو بزرگ‌ترین فروش ابتدایی سری در روزهای اولیه عرضه در این منطقه را در اختیار داشت، تا به‌امروز در حدود ۸۰۰ هزار نسخه فروش داشته است.

البته هنوز مشخص نیست که آیا The Forgotten Land توانسته است از همین حالا به پرفروش‌ترین بازی سری تبدیل شده باشد یا خیر. عده‌ای از هواداران با استناد به آمارهای منتشر شده از مؤسسه تأمین‌کننده سرگرمی‌های کامپیوتری، اعتقاد دارند بازی Kirby’s Dream Land که در سال ۱۹۹۲ برای کنسول دستی گیم بوی عرضه شد، با ۵ میلیون نسخه فروش همچنان موفق‌ترین بازی سری کربی از نظر تجاری محسوب می‌شود. نینتندو نیز در گزارش مالی خود تنها به عبارت بالاترین میزان فروش از زمان عرضه اشاره کرده است که ممکن است به فروش ۴ میلیونی The Forgotten Land در ماه‌های اول انتشار که از فروش تمامی بازی های دیگر مجموعه در مدت زمان مشابه بیشتر است اشاره داشته باشد.

یک هفته پس از انتشار خبر تبدیل شدن Kirby and the Forgotten Land به پرفروش‌ترین بازی این سری در منطقه بریتانیا، به‌نظر می‌رسد این بازی توانسته رکورد جهانی فروش بازی‌های کربی در هفته‌های اول را نیز بشکند. طبق آمار جدید منتشر شده در گزارش مالی اخیر نینتندو، Kirby and the Forgotten Land در ۱۵ هفته ابتدایی عرضه خود موفق شده است تا به فروش ۴ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند.

بخوانید  بازی رومیزی Final Fantasy 7 Remake در تابستان امسال عرضه می‌شود

درهرصورت حتی اگر The Forgotten Land تا امروز نیز به پرفروش‌ترین بازی این سری تبدیل نشده باشد، با اطمینان می‌توان گفت که در ماه‌های آینده شاهد شکسته شدن این رکورد توسط جدیدترین ماجراجویی سه‌بعدی کربی خواهیم بود. بسیاری از بازی‌های دیگر نینتندو سوییچ نیز مانند Mario Kart 8 Deluxe و The Legend of Zelda: Breath of the Wild به واسطه کیفیت بالایی که دارند، ماه‌ها و حتی سال‌های پس از عرضه نیز فروش خوبی را به‌لطف رشد روزافزون کاربران پلتفرم سوییچ تجربه می‌کنند.

گشت و گذار در جهان Kirby and the Forgotten Land

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما همچنین می‌توانید به بررسی یک گیمر از بازی Kirby and the Forgotten Land نگاهی بیندازید.



منبع

براساس گزارش‌‌های جدید، به نظر می‌رسد Kirby and the Forgotten Land به پرفروش‌ترین بازی سری کربی در تمام تاریخ تبدیل شده است.

با اینکه هنوز اطلاعات مشخصی از میزان فروش کلی نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی بازی روی فروشگاه eShop در دسترس نیست، اما در آخرین گزارش مالی نینتندو در ماه می، شاهد اعلام مجموعه فروش ۲/۶۵ میلیون نسخه‌ای برای این بازی پلتفرمر سه‌بعدی بودیم.