تبدیل Eidos Shanghai به استودیوی گیربکس شانگهای توسط Ambrisser


Embriser Group تصمیم گرفت نام Eidos Shanghai را به Gearbox Shanghai تغییر دهد تا شاهد حضور اولین تیم Gearbox در آسیا باشیم.

Gearbox Entertainment سازنده سری Borderlands اعلام کرده است که Embriser Group به عنوان صاحبان Eidos و Gearbox تصمیم گرفته است Eidos Shanghai را به استودیوی Gearbox Shanghai تبدیل کند. تنها امسال، امبریزر استودیوهای Eidos را در مونترال، شربروک و شانگهای از Square Enix خریداری کرد. از این پس Eidos Shanghai با نام جدید به عنوان یک استودیوی پشتیبان برای Gearbox فعالیت خواهد کرد.

این اولین حضور گیربکس در منطقه آسیا است. جایی که شرکت مورد نظر آن را “یک بازار مهم در استراتژی رشد بلندمدت شرکت” می داند. Eidos شانگهای از در این شرکت که در سال 2008 تأسیس شد، قبلاً روی چندین بازی Square Enix AAA مانند Marvel’s Guardians of the Galaxy، Shadow of the Tomb Raider و Deus Ex: Mankind Divided کار کرده بود.

ظاهرا تجربه این استودیو در ساخت بازی بعدی Borderlands یا Tiny Tina بعدی موثر خواهد بود; به خصوص اگر این شرکت تصمیم به معرفی این سری به بازار آسیا داشته باشد. حتی ممکن است یک بازی موبایل Borderlands در دست ساخت باشد. جیجی نینگمدیر کل Eidos Shanghai به نقش خود در این شرکت ادامه خواهد داد، اما اکنون به انتشارات Gearbox، واقع در سانفرانسیسکو گزارش می دهد.

استودیوی Square Enix Montreal اخیرا توسط Ambrisser تعطیل شد. حتی با وجود اینکه سه هفته پیش نام خود را به Onuma Studio تغییر داده بود. ظاهرا امبریزر پس از خرید چندین تیم از اسکوئر انیکس مشغول برنامه ریزی های مختلفی برای کاهش هزینه ها و افزایش سود حاصل از فعالیت این استودیوها است. گروه بوسنده در ماه آگوست، از هشت خرید دیگر، از جمله Middle-earth Enterprises رونمایی کرد.

بخوانید  نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 با تاخیر مواجه شد