تبدیل شدن Horizon Forbidden West به دومین بازی پرفروش PS5 در بریتانیا


در جریان هفته منتهی به هشت مرداد ماه، بازی Xenoblade Chronicles 3 توانسته است رتبه اول جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند.

در جریان هفته گذشته بود که بازی Horizon Forbidden West صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کرده بود و حال در جریان هفته منتهی به هشت مرداد ماه Xenoblade Chronicles 3، انحصاری جدید نینتندو سوییچ، صدر جدول را از آن خود کرده است. محصولی که بزرگ‌ترین عرضه در میان مجموعه Xeno را به خود اختصاص داده است.

در رتبه دوم، بازی Horizon Forbidden West قرار دارد. محصولی که هفته به هفته فروش آن ۱۱۸ درصد افزایش یافته و دلیل اصلی آن هم کنسول‌ها با باندل هورایزن فوربیدن وست است. همچنین مشخص شده که Horizon Forbidden West توانسته است از نظر فروش نسخه فیزیکی، عنوان دومین بازی پرفروش پلی استیشن 5 در بریتانیا را از آن خود کند. در رتبه سوم جدول فروش هفتگی انگلستان، بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga قرار دارد و به‌دنبال آن بازی Nintendo Switch Sports هم چهارم شده است. این در حالی است که بازی Mario Kart 8: Deluxe هم رتبه پنجم را از آن خود کرده است.

در نیمه دوم جدول، بازی F1 22 ششم شده و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft هم هفتم شده است. در هفته منتهی به هشت مرداد ماه، شاهد عرضه نسخه فیزیکی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge بودیم و حالت از نظر فروش نسخه فیزیکی و اولین هفته حضور، در جایگاه هشتم قرار گرفته است. در انتهای جدول هم بازی‌های Animal Crossing: New Horizons و Digimon Survive هم به‌ترتیب نهم و دهم شده‌اند.

بخوانید  پوکمون اسکارلت و بنفش: چگونه حرکات را دوباره یاد بگیریم

در ادامه می‌توانید جدول مربوط‌به ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به هشت مرداد ماه را در یک گیمر مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلی نام بازی نکته قابل ذکر
۱ Xenoblade Chronicles 3 هفته اول انتشار
۲ ۱ Horizon Forbidden West
۳ ۳ Lego Star Wars: The Skywalker Saga
۴ ۲ Nintendo Switch Sports
۵ ۴ Mario Kart 8: Deluxe
۶ ۵ F1 22
۷ ۷ نینتندو سوییچ Minecraft
۸ Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge هفته اول انتشار
۹ ۸ Animal Crossing: New Horizons
۱۰ Digimon Survive هفته اول انتشار



منبع