تبدیل سریال جدید کارگردانان Avengers به دومین سریال پر هزینه تاریخ تلویزیون

هفت قسمت سریال سیتادل تاکنون ۱۶۰ میلیون دلار یا بیشتر هزینه داشته‌اند و THR می‌گوید که ۷۵ میلیون دلار نیز به علت فیلم‌برداری دوباره، مشکلات کووید و دیگر مسائل به بودجه سریال Citadel اضافه شده است تا بودجه این سریال به بیش از ۲۵۰ میلیون دلار افزایش پیدا کند. بدین ترتیب سریال سیتادل اکنون به دومین سریال پر هزینه تاریخ تلویزیون تبدیل شده است که رتبه اول به سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power، دیگر سریال آمازون تعلق دارد.

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، سریال Citadel که برای شبکه آمازون در دست ساخت است، دومین سریال پر هزینه تاریخ تلویزیون است.

گفته می‌شود که آمازون چند نکته در مورد نمایش‌های اولیه این سریال داشته است. همچنین گفته می‌شود که برادران روسو تمرکز خود را روی ساخت فیلم The Gray Man برای نتفلیکس گذاشته بودند و این موضوع به شروع تفاوت‌های خلاقانه بین روسوها و جاش آپلبام و آدرو نمک، نویسندگان سریال کمک کرده است. برادران روسو و نویسندگان سریال دو نسخه متفاوت را در نظر داشتند که گفته می‌شود آمازون درنهایت به نسخه مدنظر روسوها رای داده است.

ریچارد مدن و پریانکا چوپرا نقش‌های اصلی سریال Citadel را بر عهده دارند که این پروژه به یک سریال جاسوسی به سبک انتقام جویان توصیف شده است که جاسوسانی از سراسر جهان برای انجام یک مأموریت گرد هم خواهند آمد. گفته می‌شود که این سریال احتمال دارد دارای اسپین‌آف‌هایی نیز باشد که اتفاقات آن در مکان‌هایی مانند هند، ایتالیا و مکزیک جریان دارد. فیلم‌برداری سریال سیتادل در دسامبر ۲۰۲۱ به پایان رسید و گزارش‌ها نشان می‌دهد که شروع مشکلات از همین زمان بوده است.

بخوانید  WoW Dragonriding را در اولین آپدیت سال 2024 به همه Dungeon های Azeroth و NPC Follower اضافه می کند.

جاش آپلبام که شورانر سریال نیز بود، اکنون از پروژه کنار گذاشته شده است و برایان کرک، کارگردان ۵ قسمت از ۷ قسمت سریال Citadel به‌همراه سارا برادشاو، تهیه‌کننده و چند عضو دیگر نیز سریال سیتادل را ترک کرده‌اند. در هر حال فعلا مشخص نیست که چه زمانی سریال Citadel پخش خواهد شد یا می‌توانیم اولین تریلر این سریال را تماشا کنیم و کمی بعید به‌نظر می‌رسد که سریال سیتادل در طول سال ۲۰۲۲ از آمازون پخش شود.



منبع

آمازون

ریچارد مدن در نقش ایکاریس در فیلم Eternals آماده مبارزه با دیویانت‌ها می‌شود

سریال Citadel به تهیه‌کنندگی جو و آنتونی روسو برای پخش از شبکه آمازون در دست ساخت است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از مشکلات در روند توسعه این سریال و بودجه آن منتشر شده است. طبق گزارشی که هالیوودریپورتر منتشر کرده، تفاوت دیدگاه‌ها باعث شده تا حداقل نیمی از اعضای تیم تولید پروژه را ترک کنند و حالا سریال Citadel نیاز به فیلم‌برداری دوباره و بسیار پر هزینه دارد.