تا 90٪ در بازی های Steam Deck در Humble صرفه جویی کنید



اگر به‌دنبال بازی‌های رایانه‌ای تأییدشده با Steam-Deck برای بازی در دستگاه دستی قدرتمند Valve هستید، باید بازی Humble’s Games on the Go را بررسی کنید. Steam Deck. البته، این بازی‌ها بر روی رایانه‌های شخصی یا لپ‌تاپ‌ها نیز قابل بازی هستند، و حتی اگر Steam Deck نداشته باشید، ارزش آن را دارد.

پیشنهادات جالبی ارائه می شود، مانند Doom (2016) به قیمت 5 دلار (معمولاً 20 دلار) و دنباله آن سرنوشت ابدی برای 13.19 دلار (معمولاً 40 دلار). در مورد شوترهای منتشر شده توسط Bethesda، شما همچنین می توانید چنگ بزنید Deathloop – نسخه لوکس فقط با 26.29 دلار (به جای 80 دلار)، Wolfenstein II: New Colossus Deluxe Edition برای 9 دلار (معمولا 60 دلار)، و Prey Deluxe Edition برای 10 دلار (معمولا 40 دلار).

اگر به بازی های RPG علاقه دارید، Cyberpunk 2077 فقط 30 دلار است (معمولا 60 دلار)، The Witcher 3: Wild Hunt – نسخه کامل 15 دلار است (معمولا 50 دلار)، و پوسته مرگبار 9 دلار (معمولا 30 دلار) است.

طرفداران Indie نیز چیزهای زیادی برای کشف دارند. بازی استراتژی الهام گرفته از Pikmin تینیکین به 16.24 دلار (معمولاً 25 دلار) کاهش یافت. مورد بت طلایی 14.39 دلار است (به جای 18 دلار)، و آسمانی فقط 5 دلار (معمولا 20 دلار) است.

اینها تنها تعدادی از نکات برجسته هستند. فهرستی از سایر معاملات مورد علاقه ما را در زیر بررسی کنید، یا برای بررسی ده ها بازی دیگر در فروش به Humble بروید.

بازی های فروتن در حال فروش

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  جادوی تاریک و سرقت در دومین نمایش گیم پلی طولانی هاگوارتز Legacy