تا زمان مشخص شدن نقش امیلیا کلارک، تصاویر جدید حمله مخفی منتشر می شود

ونتیفر همچنین اطلاعات جدیدی از سریال Secret Invasion منتشر کرد که در آن نقش امیلیا کلارک فاش شد. گیا، دختر طالوس در این سریال است. کینگلزی بن آدیر نقش گراویک، رهبر گروهی از افراط گرایان رادیکال و دقیق را بازی می کند که برای زنده ماندن به منابع نیاز دارند. ابتدا بی سر و صدا و مخفیانه کار می کند و در صورت لزوم از زور استفاده می کند.

تصاویر جدید مجله Ventifer از او سریال تهاجم مخفی را منتشر کرد که نقش امیلیا کلارک را در اطلاعات منتشر شده فاش کرد.

ساموئل ال جکسون مثل نیک فیوری، بن مندلسون مثل تالوس، کوبی اسمالدرز مانند ماریا هیل، مارتین فریمن مثل اورت راس، دان چیدل در نقش ماشین، اولیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگزلی بن آدایر، کریستوفر مک دونالد و کیلیان اسکاتاز جمله بازیگرانی هستند که در سریال تهاجم مخفی نقش آفرینی کرده اند. کایل برادستریت او سرپرست تیم نویسندگی و تهیه کننده اجرایی سریال تهاجم مخفی است. همچنین توماس بزوچا و علی سلیم آنها قسمت های مختلفی از سریال تهاجم مخفی را کارگردانی کردند.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در دیزنی پلاس، جریان سری تهاجم مخفی احتمالاً در 21 ژوئن عرضه خواهد شد، اما این تاریخ هنوز به طور رسمی تأیید نشده است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سری بازی Secret Invasion منتشر شده است. مجله Ventifer در شماره جدید خود تصاویر جدیدی از سری آینده در دنیای سینمایی مارول منتشر کرده است که بازگشت نیک فیوری و ماریا هیل به همراه شخصیت های جدیدی مانند امیلیا کلارک و اولیویا کلمن را به نمایش می گذارد که در ادامه مشاهده می کنید:

بخوانید  دستیابی کارت گرافیک RTX 4090 به فرکانس ۳ گیگاهرتز با توان ۶۱۶ وات

با این حال، اطلاعات زیادی در مورد نقش اولیویا کلمن در دست نیست، اما جکسون می‌گوید که او یک مامور مخفی MI6 است و شخصیت جالبی دارد که از بازی کردنش لذت می‌برد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، اسکرول ها به قول خود عمل کرده اند و بدون افشای هویت با سازمان های مختلف همکاری می کنند. اما گروهی از آنها به دنبال خانه ای برای زندگی هستند و می خواهند با ظاهر خود به زندگی خود ادامه دهند و نمی خواهند در خانه و ظاهر انسان زندگی کنند.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش
نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون در ساختمانی مرموز در بازی Secret Invasion

امیلیا کلارک در سریال تهاجم مخفی با بن مندلسون ملاقات می کند