تایید ساخت سریال انیمیشن Stranger Things توسط نتفلیکس

پیش بینی می شود فصل پنجم سریال Stranger Things به زودی جلوی دوربین برود و آخرین فصل این سریال در سال 2024 از نتفلیکس منتشر شود.سریال Stranger Things در حال حاضر محبوب ترین سریال اورجینال انگلیسی در نتفلیکس است.

فصل پنجم سریال Stranger Things در دست ساخت است که قرار است آخرین فصل این سریال پرطرفدار باشد، اما برادران دافر قصد دارند یک اسپین آف بر اساس این سریال انجام دهند و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوندنیای مجموعه رویدادهای ناشناخته گسترش خواهد یافت. نتفلیکس رسما اعلام کرد که برای ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس سریال Stranger Things چراغ سبز نشان داده است، اما هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده است.

ما همیشه رویای ساختن Stranger Things را به سبک کارتون‌های صبح شنبه که با آن‌ها بزرگ شدیم داشته‌ایم، و دیدن تحقق این رویا هیجان‌انگیز است. تیم او تصور کرده است و روی آن کار می کنند، و این ماجرا همچنان ادامه دارد.”

طراحی هنری سریال Stranger Things

نتفلیکس رسما اعلام کرد که برای ساخت سریالی انیمیشنی بر اساس سریال Stranger Things چراغ سبز نشان داده است.

استودیوی انیمیشن مستقر در سیدنی Flying Bark تهیه کننده است و Stranger Things Chum Chum fanboy و نویسنده اریک رابلز کارگردانی می کند. اطلاعاتی در مورد داستان و رویدادهای انیمیشن Stranger Things در دسترس نیست و برادران دافر به همراه شان لوی و دن کوهن از استودیوی 21Laps به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت. مت و راس دافر در بیانیه ای گفتند:

مت و راس دافر خالقان دنیای سریال Stranger Things در بیانیه منتشر شده این انیمیشن را با کارتون های صبح شنبه دهه 80 مقایسه کردند که در واقع اشاره ای به آثاری مانند انیمیشن Masters of the Universe Jem است. و انیمیشن هولوگرام، انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles و انیمیشن GI Joe وجود دارد. در حال حاضر بازگشت شخصیتی از دنیای سریال Stranger Things در این انیمیشن تایید نشده است و یا در صورت بازگشت شخصیت ها، بازگشت بازیگران برای صداپیشگی شخصیت هایشان مشخص نیست.

بخوانید  بهترین معاملات فروش بازی Steam Spring