تایید حضور نینتندو در Gamescom 2023

البته بسیاری از گیمرها منتظر افتتاح Gamescom 2023 با عنوان Gamescom Opening Night Live هستند که در تاریخ 1 سپتامبر (23 آگوست) توسط جف کلی میزبانی خواهد شد. با در نظر گرفتن مراسم افتتاحیه گیمزکام در سال گذشته که 2 ساعت به طول انجامید و بیش از 30 بازی را به نمایش گذاشت، می توان انتظار داشت که بازی های زیادی در رویداد امسال به نمایش گذاشته شود. در هر صورت، باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر در آینده نزدیک باشیم.

نینتندو یکی از شرکت کنندگان نمایشگاه Gamescom 2023 است که از 1 تا 5 شهریور برگزار می شود.

با لغو E3 2023، همه نگاه‌ها به نمایشگاه‌ها و رویدادهایی مانند Summer Game Fest است. Gamescom 2023 از 1 تا 5 سپتامبر (23 تا 27 اوت) برگزار می شود. اگرچه لیست کامل شرکت کنندگان Gamescom 2023 هنوز منتشر نشده است، نینتندو حضور خود را در این رویداد تایید کرده است. جالب اینجاست که نینتندو سال گذشته از شرکت در این نمایشگاه سالانه چشم پوشی کرده بود.

سایر شرکت کنندگان در هفته های آینده تایید خواهند شد. Xbox، Bandai Namco و Ubisoft در نمایشگاه سال گذشته شرکت کردند. بنابراین می توان انتظار حضور آنها را در رویداد پیش رو داشت. با توجه به اینکه پلی استیشن در نمایشگاه گیمزکام 2022 شرکت نکرد، ارزش دیدن این را دارد که آیا از رویداد امسال نیز صرف نظر خواهد کرد یا خیر. به خصوص که شایعاتی مبنی بر برگزاری رویداد PlayStation Showcase در ماه می به گوش می رسد.