تایید انیمیشن موزیکال جدید دیزنی و کارگردان Frozen با نام Wish


دیزنی در نمایشگاه D23 با انتشار تصویری از انیمیشن Wish که توسط کارگردان انیمیشن Frozen در دست ساخت است، پرده برداشت.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن جدید استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی در رویداد D23 معرفی شده است. این انیمیشن قرار است Wish نام داشته باشد که قرار است به منشا و چگونگی پیدایش ستاره آرزو بپردازد. کریس باک با سابقه کارگردانی انیمیشن Tarzan، انیمیشن Surf’s Up، انیمیشن Frozen و انیمیشن Frozen 2 وظیفه کارگردانی انیمیشن Wish را بر عهده دارد و فاون ویرسانتورن به‌عنوان دستیار کارگردان به باک در ساخت این انیمیشن موزیکال کمک خواهد کرد.

آریانا دبوس، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم West Side Story، صداپیشگی شخصیت آشا را بر عهده دارد که در پنل D23 آهنگ اورجینال More For Us را نیز اجرا کرد. آلن تودیک، صداپیشه با سابقه انیمیشن‌های دیزنی نیز صداپیشگی شخصیت والنتینو، بز آشا را بر عهده خواهد داشت و همچنین تایید شد جولیا مایکلز، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی در حال نوشتن و ضبط چند آهنگ اورجینال برای انیمیشن Wish است که وظیفه ساخت موسیقی متن انیمیشن را نیز بر عهده خواهد داشت.

انیمیشن Wish قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲)‌ روی پرده‌های سینما برود که جنیفر لی، کارگردان انیمیشن‌های فروزن وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن موزیکال را بر عهده دارد. همچنین اولین تصویر انیمیشن Wish منتشر شده است که در ادامه می‌توانید اولین تصویر انیمیشن آرزو را تماشا کنید که در آن آشا و والنتینو حضور دارند:

اش و والنتینو در کانسپت آرت انیمیشن Wish

پیش از انیمیشن Wish، طرفداران دیزنی می‌توانند منتظر انیمیشن Strange World باشند که این انیمیشن قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) اکران شود.

بخوانید  Check Out Destiny 2 Into The Light's Three New PvP Maps



منبع