تایید انتشار مانگا رسمی و کمدی الدن رینگ

به‌تازگی میزان فروش بازی Elden Ring در سراسر جهان از ۱۶ میلیون نسخه فراتر رفت که یک موفقیت چشمگیر برای سازندگان و ناشر آن به شمار می‌آید. این بازی‌ هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که بازی الدن رینگ یک مانگای رسمی دریافت کرده است. ناشر این اثر یعنی شرکت Kadokawa به‌جای اینکه مانگایی شبیه به اثر فانتزی، تاریک و کلاسیک Berserk بسازد، تصمیم گرفته است مانگای الدن رینگ را به یک سری کمدی تبدیل کند. مانگای Elden Ring با هنر و نویسندگی نیکیچی توبیتا و براساس داستان اصلی بازی استودیو فرام‌سافتور، طراحی شده است.

شرکت کادوکاوا یک مانگا رسمی با اقتباس از وقایع بازی Elden Ring ساخته است که درون‌مایه‌ای طنزآمیز دارد.

این مانگا برداشتی کمدی از وقایع بازی الدن رینگ را ارائه می‌کند و به نظر می‌رسد شخصیت اصلی آن به مانند بسیار از بازیکنان تازه‌کار بازی، از اینکه خود را در Lands Between می‌بیند، سردرگم شده است. ترجمه‌ی انگلیسی رسمی این مانگا برای مطالعه‌ی رایگان در Comic Walker در دسترس قرار دارد. در زمان عرضه، دو شماره از مانگای الدن رینگ موجود شده است و نسخه‌های بعدی قرار است در روزهای چهارم و نوزدهم هر ماه عرضه شوند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.



منبع