تایید اضافه شدن نیمار به بازی پابجی


با اعلام شرکت کرفتون به‌زودی نیمار، بازیکن تیم ملی برزیل به بازی پابجی اضافه خواهد شد.

به‌تازگی شرکت کرفتون از همکاری جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds با فوتبالیست برزیلی مشهور یعنی نیمار خبر داد. در این همکاری قرار است محتوای مربوط‌به این بازی در زمینه و فروشگاه بازی پابجی استفاده شود. همکاری پابجی با نیمار به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی ۲۰.۲ قرار است در ۹ نوامبر (۱۸ آبان) امسال روی پلتفرم پی سی و در ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) امسال روی کنسول‌ها عرضه شود. این به‌روزرسانی شامل بیلبوردها و تزئینات ساختمانی با تصویر نیمار، توپ‌های فوتبال و بسته‌های سلامتی با مضمون این فوق ستاره فوتبال برزیل خواهد بود.

نیمار همواره به‌عنوان یک گیمر حرفه‌ای با شرکت‌های بازی‌سازی همکاری کرده و خود نیز به استریم بازی‌ها مشغول است. این فوتبالیست در گذشته به‌عنوان بازیکن کاور بازی PES 2016 با کونامی همکاری داشته است. همچنین در سال گذشته به‌عنوان یک اسکین در فروشگاه بازی فورتنایت در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

پوستر بازی پابجی

براساس برخی از اطلاعات فاش‌شده به نظر می‌رسد فوتبالیست‌های زیادی به‌عنوان اپراتور قرار است در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 حضور داشته باشند که دو نفر از آن‌ها نیمار و پوگبا هستند. در گذشته بازی PUBG Mobile خبر از یک همکاری با لیونل مسی در آستانه برگزاری جام جهانی قطر را داد تا محتویات فوتبالی بسیاری را در ماه نوامبر در دسترس بازیکنان گوشی‌های هوشمند قرار دهد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم یک گیمر در میان بگذارید.



منبع

بخوانید  بررسی ویدیوی High On Life