تاکید سی دی پراجکت بر انتشار نسخه نسل نهمی The Witcher 3 در سال جاری

علاوه‌بر آپدیت نسل ۹ ویچر 3، شرکت سی دی پراجکت مشغول ساخت قسمتی جدید از این مجموعه و یک بازی AAA نامعلوم است؛ پروژه‌هایی که درکنار پشتیبانی بلند-مدت از بازی سایبرپانک 2077 و توسعه‌ی آپدیت نسل ۹ این اثر، روزهایی بسیار شلوغ را برای استودیو لهستانی رقم زده‌اند. فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم که این استودیو در چه زمانی از تاریخ انتشار دقیق نسخه‌ی نسل نهمی ویچر 3 رونمایی خواهد کرد.



منبع

نسخه‌ی نسل ۹ بازی نام‌برده ابتدا توسعه‌ی خود را در تیم Saber Interactive پیش برد؛ همان استودیویی که قبلا پورت نینتندو سوییچ بازی ویچر ۳ را آماده کرده بود. پس از انتقال توسعه‌ی نسخه‌ی نسل نهمی بازی ویچر 3 از استودیو نام‌برده به تیم سی دی پراجکت، استودیو لهستانی از تأخیر در عرضه‌ی بازی و انتشار آن در سه ماه آخر سال ۲۰۲۲ میلادی خبر داد. حالا با تاکید مجدد سی دی پراجکت رد بر عرضه‌ی این نسخه در موعدی که پیش‌تر وعده داده شد، به‌نظر می‌رسد که روند تولید این نسخه از ویچر ۳ به‌خوبی درحال پیشرفت است.

در جریان‌ آخرین اخبار بازی و با انتشار گزارش مالی نیمه اول این سال مالی شرکت سی دی پراجکت، استودیو نام‌برده بر انتشار نسخه‌ی نسل نهمی بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال جاری میلادی تاکید کرد. استودیو لهستانی با انتشار این متن در گزارش نام‌برده، عرضه‌ی این نسخه‌ی ویژه از بازی در سال ۲۰۲۲ را یک بار دیگر تایید کرد:

«استودیو این برنامه را دارد تا طی سه ماه پایانی سال ۲۰۲۲، نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی بازی Witcher 3 را عرضه بکند؛ نسخه‌ای ویژه‌ که از قدرت کنسول‌های نسل جدید بهره می‌برد».

بخوانید  35 فیلم بازی ویدیویی در دست ساخت: چند تا از آنها واقعاً منتشر خواهند شد؟

شرکت سی دی پراجکت رد در جریان گزارش مالی جدید خود بر عرضه‌ی نسخه‌ی نسل نهمی The Witcher 3: Wild Hunt در سال جاری میلادی تاکید کرد.