تاریخ پخش سریال Rabbit Hole با بازی کیفر ساترلند اعلام شد

قسمت‌های بعدی سریال سوراخ خرگوش هر هفته یکشنبه‌ها در ایالات متحده و کانادا و دوشنبه‌ها در بریتانیا، استرالیا، آمریکای لاتین، ایتالیا، آلمان، سوئیس، اتریش و فرانسه پخش می‌شود. جان رکوآ و گلن فیکارا در کنفرانس انجمن منتقدان تلویزیون، شبکه پارامونت پلاس تاریخ انتشار سریال جاسوسی هیجان انگیز لانه خرگوش را اعلام کرد.

پارامونت پلاس آنلاین اعلام کرده است که طرفداران می توانند انتظار نمایش سریال هیجان انگیز جاسوسی Rabbit Hole را داشته باشند.

در حفره خرگوش، کیفر ساترلند نقش جان ویر، جاسوس شرکتی را بازی می کند که در فریبکاری بسیار ماهر است. جان به زودی توسط یک قدرت مرموز که قادر به نفوذ و کنترل جمعیت است به قتل متهم می شود، اما در برابر این ظلم آرام نمی ماند. کیفر ساترلند اعلام کرد که سریال آشیانه خرگوش از تریلرهای توطئه آمیز دهه 1970 مانند Three Days of the Condor به کارگردانی الهام گرفته شده است. سیدنی پولاک آن ساخته شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که شبکه اینترنتی پارامونت پلاس تاریخ پخش سریال Rabbit Hole را با بازی نقش آفرینی اعلام کرده است. کیفر ساترلند که در 26 مارس 2023 (6 آوریل 1402) رونمایی شد، طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که دو قسمت اول این مجموعه جاسوسی هیجان انگیز در پارامونت پلاس پخش شود.

کیفر ساترلند در نقش جان ویر. راب یانگ مثل ادوارد هیوم، رقص چارلز مانند دکتر بن ویلسون، متا گلدینگ مثل هیلی وینتون، انید گراهام مثل جوزفین مدی، جیسون باتلر هارنر مثل والنسیا، کلینیک والت به عنوان یک کارآموز وندی مخنا به عنوان دبرا و مارک وینیک در سریال جاسوسی Rabbit Hole نقش کراولی جوان را بازی می کند. کیفر ساترلند، جان رکوآ، گلن فیکارا، چارلی گوگولاک، سوزان بایمل و هانت بالدوین آنها بخشی از تولیدکنندگان اجرایی پروژه هستند.

بخوانید  قهرمانان Assassin's Creed در رویدادی جدید به Summoners War: Sky Arena می آیند