تاریخ معرفی جنگ ستارگان جهانی آهسوکا تریلر جدید منتشر شد

دیوید فیلونی وی مسئولیت نگارش فیلمنامه سریال آهسوکا و همچنین با جان فاورو، خالق سریال Mandalorian به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال از دنیای جنگ ستارگان حضور داشت. به گزارش لوکاس فیلم، دیو فیلونی، پیتر رمزی، استف گرین، جنیفر گتزینگر، گیتا پاتل و ریک فامویا کارگردانی قسمت های مختلف سریال آسوکا را بر عهده داشتند.

دانلود از آپارات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع ساخت سری بعدی در دنیای جنگ ستارگان مشخص شد. لوکاس فیلم اعلام کرده است که پخش سریال Ahsoka در دیزنی پلاس در 23 آگوست 2023 (1 سپتامبر 1402) آغاز خواهد شد. وقایع این مجموعه پس از سقوط امپراتوری رخ می دهد، جایی که آسوکا تانو به بررسی یک تهدید در کهکشان می پردازد. علاوه بر این، تریلر کوتاه جدیدی از سریال Ahsoka منتشر شده است که تصاویر جدیدی را در آن مشاهده می کنید:

لوکاس فیلم با انتشار تریلر کوتاهی تاریخ شروع سریال جنگ ستارگان آهسوکا را تایید و اعلام کرد.

Inquisitor در سریال Ahsoka

همچنین Empire که در روزهای اخیر تصاویر جدیدی از سریال Ahsoka منتشر کرده بود، تصویر دیگری از سریال Ahsoka را منتشر کرد که در آن شاهد یک Inquisitor هستیم:

روزاریو داوزنه مثل آسوکا تانو، لارس میکلسن همانطور که دریاسالار بزرگ تراون، هایدن کریستنسن مانند آناکین اسکای واکر یا دارث ویدر، ناتاشا لیو بوردیسو مثل سابین رن، مری الیزابت وینستد مثل هرا سیندولا، ژنویو اوریلی در نقش Man Matma ایمان اسفندی در نقش ازرا بریجر ری استیونسون در نقش مدرسه بیلان، ایوانا ساخنو مثل شین هتی، دیوید هلدینگ در نقش هویانگ، دایان لی اینوسانتو به عنوان مورگان الیزابت و وس چتم، از جمله بازیگران حاضر در سریال آهسوکا هستند و به ایفای نقش پرداخته اند.

بخوانید  Sons Of The Forest: How to Rebreather and Stun Gun