تاریخ عرضه بازی Company of Heroes 3 اعلام شد

تمامی کاربرانی که هر یک از نسخه های این بازی را پیش‌خرید کنند، بسته‌الحاقی Devil’s Brigade را دریافت خواهند کرد که شامل مواردی مثل اسکین‌هایی برای پیاده‌نظام، تانک‌ها و دیگر وسایل نقلیه بازی می‌شود. همچنین خریدارهای نسخه دیجیتالی به بسته‌الحاقی Devil’s Brigade، یک‌سال محتوای پس از عرضه، اکسپنشن بزرگ بازی در سال ۲۰۲۳ و دیگر اسکین‌های لجندری برای سلاح‌ها و نیروهای ایالات متحده دسترسی خواهند داشت. همچنین برای خریداران نسخه فیزیکی Premium Edition مواردی مثل یک قطب‌نمای جیبی، کتاب‌ هنری بازی، بسته‌الحاقی Devil’s Brigade و چند مدال درنظر گرفته شده است که از ‌وب‌سایت رسمی بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۳ قابل خریداری است.

طبق تایید سازندگان، بخش کمپین عملیات‌های شمال آفریقا، برخلاف کمپین ایتالیا، کمتر از عناصر داینامیک یا پویا استفاده می‌کند و سازندگان تمرکز زیادی روی روایت یک داستان منسجم و تک‌نفره تمرکز داشته‌اند. شما می‌توانید اولین تریلر داستانی این عملیات را در ادامه تماشا کنید.

این رویداد که Mission Alpha نام دارد، از امروز تا ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه سه‌شنبه ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر) به وقت تهران برای کاربرانی که پیش از این در برنامه Pre-Alpha شرکت کرده بودند، به‌صورت خودکار در کتابخانه‌ی بازی‌های آن‌ها در استیم ظاهر می‌شود. دیگر کاربران نیز می‌توانند برای شرکت در این رویداد به وب‌سایت رسمی جامعه هوادارای سری Company of Heroes مراجعه کنند. کاربرها همچنین می‌توانند بازخوردها و نظرات خود درباره‌ی این مرحله را ازطریق همین وب‌سایت با توسعه‌دهنگان بازی در میان بگذارند.

البته طبق گزارش‌های قبلی می‌دانیم که بازیکنانی که مایل به تجربه بخش چند نفره و رقابتی بازی نباشند نیز می‌توانند به‌صورت تک‌نفره یا co-op دربرابر دشمنان بازی که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، به تجربه‌ی Company of Heroes 3 بپردازند.

بخوانید  بازی Mecha Break معرفی شد

دانلود از آپارات

سازندگان همچنین اعلام کردند که برنامه‌های زیادی مانند عرضه‌ی اکسپنشن‌ها، چالش‌ها و رویدادهای متنوع برای پشتیبانی طولانی‌مدت از بازی در سال‌های پس از عرضه‌ی آن دارند. تیم سازنده در زمان مناسب از موارد نام‌برده رونمایی خواهد کرد.

براساس گزارش‌های منتشرشده‌ی قبلی می‌دانیم که بخش کمپین این بازی از حالت های جدیدی مانند Dynamic Campaign Map و Full Tactical Pause نیز بهره می‌برد. سازندگان می‌گویند که به کمک قابلیت Dynamic Campaign Map و براساس فعالیت‌ها و تصمیمات بازیکن‌ها در برخورد با فرماندهان مختلف، نحوه‌ی روایت مراحل و پایان‌بندی دچار تغییر می‌شود. به‌این ترتیب کمپین داستانی اصلی بازی ارزش تکرار بالایی خواهد داشت و بازیکنان با هر بار تجربه‌ی دوباره آن می‌توانند با دیالوگ‌ها و پایان‌بندی متفاوتی روبه‌رو شوند. قابلیت Full Tactical Pause نیز به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در میانه‌ی نبرد، جریان بازی را متوقف کنند و به اجرای استراتژی‌ها و صدور فرمان‌های تاکتیکی مناسب بپردازند.

نظر شما کاربران یک گیمر درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

سومین قسمت از بازی‌های استراتژیک Company of Heroes در پاییز امسال در دسترس بازیکنان پلتفرم پی‌سی قرار می‌گیرد.

در مأموریت Mission Alpha بازیکنان در نقش ارتش Deutsches Afrikakorps در مقابل ارتش انگلستان ایستادگی خواهند کرد. علاوه‌بر معرفی این مرحله قابل بازی، استودیو Relic Entertainment تریلری از کمپین شمال آفریقای بازی منتشر کرده است که صحنه‌هایی از ماجراهای این گوشه از جنگ جهانی را به‌نمایش می‌گذارد.

شرکت سگا و استودیوی کانادایی Relic Entertainment با پخش یک تریلر رسما از تاریخ عرضه جدیدترین بازی سری استراتژیک Company of Heroes 3 رونمایی کردند. این بازی در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۶ آبان) به‌صورت انحصاری ازطریق پلتفرم استیم در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. همچنین سازندگان بازی اعلام کردند که یکی از مراحل بخش داستانی بازی که به کمپین جنگ‌های شمال آفریقا مربوط است، طی مدت محدودی برای تجربه در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

بخوانید  تعدیل استودیو سازنده بازی Life is Strange: True Colors