تاریخ شروع فصل 17 Apex Legends، افسانه بالستیک جدید و هر آنچه که می دانیم

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

همراه با تایید اینکه بازیکنان می‌توانند برای اولین بار در شش ماه آینده با یک افسانه جدید ملاقات کنند، ما اطلاعاتی در مورد پس‌زمینه بالستیک داریم – و برخی سرنخ‌های پس‌زمینه نشان‌دهنده توانایی‌های او. Dataminers همچنین نکات جالبی را کشف کرده‌اند، بنابراین به پیمایش ادامه دهید تا تمام محتوای جدیدی را که به Apex Legends در فصل 17 می‌رود، نگاه کنید.

بازی Apex Legends بر روی کنسول و رایانه شخصی رایگان است. نسخه موبایلی این بازی، Apex Legends Mobile، برای بازی در دسترس است اندروید و iOS دستگاه ها، اما در 1 مه به پایان می رسد.

بخوانید  چگونه کالین فارل در اولین فیلم پشت صحنه از سری پنگوئن های دنیای DC متفاوت به نظر می رسد

در حال پخش: تریلر معرفی Apex Legends: Arsenal Cinematic

تاریخ شروع

هنوز هیچ جزئیاتی در مورد تغییرات نقشه فصل 17 فاش نشده است، اما به روز رسانی نقشه یکی از ویژگی های هر به روز رسانی فصلی بازی است، بنابراین بازیکنان به احتمال زیاد متوجه می شوند که محیط های بازی مورد علاقه آنها در فصل 17 برخی از ویژگی ها را به دست آورده (یا از دست داده اند). راه اندازی شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تریلر گیم پلی آرسنال قرار است دوشنبه، 1 می، ساعت 8:00 صبح به وقت PT / 11:00 صبح به وقت PT ارائه شود.

افسانه جدید: بالستیک

Stories From The Outlands: Encore بازیکنان را با اولین Legend of Season 17، بالستیک آشنا کرد – انیمیشن کوتاه تصویری از پدری تنها ترسیم کرد که از پسرش جدا شده است و ده ها سال زندگی مجللی اما منزوی داشته است. دهه ها قبل از تصمیم به بازگشت به کانون توجه انکور در وهله اول دلیل ترک زندگی خود را به عنوان یک رقیب ورزش خونی بررسی می کند و انگیزه های جالب خود را برای بازگشت به رینگ نشان می دهد.

Respawn تأیید کرده است که فصل 17 در روز سه‌شنبه، 9 می، ساعت 10:00 به وقت PT / ساعت 13:00 به وقت شرقی، دقیقاً یک دقیقه پس از پایان رویداد Veiled Collection، پخش خواهد شد.

تریلر بازی

بخوانید  آخرین کالای سونیک چیزی است که هیچ کس حدس نمی زد

هر آنچه در مورد بالستیک می دانیم از او می آید بیوگرافی رسمی و دو تریلر فصل 17 که تاکنون منتشر شده است. توانایی های Legend او ناشناخته است، اما Respawn فاش کرده است که او یک افسانه Assault Class است، به این معنی که او از مزایای کلاسی مشابه سایر Assault Legend برخوردار خواهد بود.

Apex Legends فصل 17: آرسنال تنها چند هفته دیگر باقی مانده است، و در حالی که بیشتر جزئیات فصل در حال حاضر در دست بررسی است، ما اطلاعاتی در مورد برخی از موارد اضافه شده جدید به بازی داریم که فصل 17 پخش می شود.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

با توجه به اینکه تریلر راه اندازی آرسنال در حال حاضر برای مشاهده در دسترس است، به روز رسانی بعدی در برنامه، تریلر گیم پلی فصل 17 است که جزئیات مربوط به تغییرات نقشه، تغییرات بازی، و مروری بر لوازم آرایشی و سایر محتوای فصلی را ارائه می دهد که بازیکنان می توانند قفل آن را باز کنند. زمانی که فصل جدید شروع شود

Dataminers ادعا می کنند که دارند شواهد پیدا کرد حداقل یک مجموعه جدید Legacy برای فصل 17 در راه است – این بار برای Horizon. با توجه به اینکه اش (که دستیار تحقیقاتی سابق Horizon است) میراث خود را در فصل 16 دریافت می کند – و قسمت آخر داستان فصل نشان می دهد که اسلحه ارثی Ash هدیه ای از پسر هورایزن، نیوتن بوده است – چندان تعجب آور نیست که Horizon بعدی باشد. خط

بخوانید  رده سنی Kingdom of the Planet of the Apes مشخص شد

با این اوصاف، تمام نشت‌ها باید با کمی نمک بررسی شوند، و تا زمانی که Respawn وجود سلاح جدید Heirloom را تأیید نکند، طرفداران فضانورد سفر در زمان نباید امید خود را از بین ببرند، به خصوص بیش از چیزی که داده‌کاران هنوز قادر به انجام آن بوده‌اند. یک مدل سه بعدی واقعی از سلاح را کشف کنید.

تایید نشده: تغییرات نقشه

اندازه:

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.