تاریخ شروع فصل سوم Ted Lasso با انتشار تریلر تایید شد

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ شروع فصل سوم سریال Ted Lasso تایید و اعلام شد. اپل امروز اعلام کرد که فصل سوم سریال Ted Lasso در 15 مارس 2023 (24 مارس 1401) در اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد. علاوه بر این، اپل اولین تریلر فصل سوم سریال Ted Lasso را منتشر کرده است، در طول این ویدیو می بینیم که کلمه Believe توسط بازیکنان و اعضای باشگاه Richmond برای حمایت از Ted Lasso ساخته شده است، سپس می توانید این تریلر را با تصویر جدید این سریال با حضور تد لاسو و نیت ویو:

شبکه اپل با انتشار تریلر و تصویری جدید تاریخ شروع فصل سوم سریال Ted Lasso را تایید و اعلام کرد.

در فصل سوم سریال Ted Lasso، ریچموند AFC پس از بازگشت به لیگ برتر اکنون در پیش بینی های خود مورد تمسخر رسانه ها قرار گرفته است و نیت که به عنوان اعجوبه شناخته می شود، برای همکاری با روپرت به وستهم یونایتد نقل مکان کرده است. فصل سوم پس از جدایی جنجالی نیت از ریچموند اتفاق می افتد. در همین حال، تد با فشار در محل کار و مسائل شخصی در خانه دست و پنجه نرم می کند، ربکا روی شکست دادن روپرت تمرکز می کند و کیلی در راس شرکت تبلیغاتی خود کار می کند. به نظر می رسد همه چیز در داخل و خارج از باشگاه در حال فروپاشی است، اما تیم لاسو تلاش می کند تمام تلاش خود را انجام دهد.

جیسون سودیکیس، برندان هانت، برت گلدشتاین، نیک محمد، هانا وادینگهام، جونو تمپل، جرمی سویفت، فیل دانستر و آنتوان هد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Ted Lasso حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. علاوه بر بازی در سریال، جیسون سودیکیس، برندن هانت، برت گلدشتاین و جو کلی مسئولیت ساخت سریال تد لاسو را بر عهده دارند که برای فصل سوم تد لاسو نیز بازگشته است.

بخوانید  Fram Software از بازی Rubicon Armored Core VI Fires رونمایی کرد

از یوتیوب تماشا کنید

تد لاسو و نیت در دفتر ریچموند در فصل سوم تد کمند