تاریخ شروع فصل سوم Call of Duty Mobile اعلام شد

اکتیویژن تریلر جدیدی از فصل سوم Call of Duty Mobile با عنوان Vintage Vigilance منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که اکتیویژن با پخش تریلر جدیدی از فصل سوم Call of Duty Mobile رونمایی کرد. فصل سوم با عنوان Vintage Vigilance در ساعت 3:30 بامداد 24 مارس 1402 به وقت ایران آغاز می شود و شامل نقشه چند نفره، سلاح ها، مهارت های اپراتور و سایت نبرد جدید با 50 سطح آیتم رایگان و پولی است. پوسته های اپراتور، پوسته سلاح، نقاط CoD و تزئینات اضافه خواهد شد.

دانلود ویدیو از ابرات

سطوح نبرد رایگان بعد از فصل 3 Call of Duty Mobile یک مسلسل دستی جدید و مهارت اپراتور را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. مسلسل نیمه اتوماتیک TEC-9 از Black Ops Cold War به این نسخه می آید. در حالی که مهارت Havoc Operator به بازیکنان این امکان را می دهد که رادار و تجهیزات را در یک منطقه خاص غیرفعال کنند. اقلام سطح پولی در Battle Pass همچنین شامل پوسته‌های باندی برای اپراتورهای Silver، Ethan، Sims و Seraph و پوسته‌های جدید برای تفنگ تهاجمی M13، تفنگ تک‌تیرانداز HDR و مسلسل TEC-9 است.

Call of Duty Mobile Season 3 نقشه Cheshire Park را به بازی اضافه می کند که در Modern Warfare 2019 معرفی شد. این فصل شامل رویدادها و چالش های جدیدی است که طرفداران را ساعت ها سرگرم می کند. در رویداد Contraband Chase، بازیکنان برای کسب امتیاز و دریافت جوایزی مانند اسلحه و پوسته مشتری، کالاها را جمع آوری و تحویل می دهند. از سوی دیگر، رویداد Springeaster Hunt به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تخم‌مرغ‌های عید پاک را برای کسب امتیاز بشکنند و آن‌ها را به جوایز با مضمون عید پاک تبدیل کنند.

بخوانید  Diablo 4 Season 2 Is Off To A Rough Start

تحریریه مجله بازی یک گیمر