تاریخ شروع فصل سوم انیمه Demon Slayer با انتشار تریلر جدید اعلام شد

پوستر جدید قوس داستانی روستای شمشیر ساز در فصل سوم انیمه Demon Slayer

وقایع فصل سوم انیمه Demon Slayer بین فصل های 100 تا 127 مانگای Demon Slayer اتفاق می افتد و تانجیرو به دهکده آهنگر سفر می کند تا تیغه خود را پس از یک نبرد سخت ترمیم کند. مانگای Demon Slayer توسط Koyoharu Gotuge ساخته شد و اولین بار در سال 2016 پخش شد. این مانگا در سال 2020 به پایان رسید و تاکنون 150 میلیون نسخه از مانگای Devil Slayer فروخته شده است.

بهمن 1400 بود استودیوی انیمه Yufotable رسما اعلام کرد که انیمیشن Demon Slayer برای فصل سوم در دست ساخت است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع فصل جدید انیمه قاتل شیطان مشخص شد. با اعلام استودیو Yufotable، فصل سوم انیمه Demon Slayer، بر اساس قوس داستانی Swordsmith Village، در تاریخ 9 آوریل 2023 (20 آوریل 1402) پخش خواهد شد.

قبل از پخش فصل سوم انیمه Devilish، طرفداران در ژاپن می توانند پخش داستانی Entertainment District را در ژاپن از 1 تا 8 آوریل (12 تا 19 آوریل) تماشا کنند. همچنین تریلر جدیدی از فصل سوم انیمه Demon Slayer منتشر شده است که شاهد تصاویر بیشتری از وقایع قوس داستانی Swordsmith Village هستیم و می توانید ادامه دهید. تریلر جدید فصل سوم انیمه Satan Kesh از طریق YouTube تماشا کنید، سپس پوستر جدید انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Swordsmith Village Arc را ببینید:

استودیو Yufotable با انتشار تیزر تریلر تاریخ شروع فصل سوم انیمه Demon Slayer بر اساس قوس داستانی Swordsmith Village را اعلام کرد.