تاریخ شروع سریال جدید The Walking Dead با محوریت Negan and Maggie اعلام شد

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ شروع سریال The Walking Dead: Dead City تایید و اعلام شد. شبکه AMC اعلام کرده است که پخش سریال «مردگان متحرک: شهر مرده» در تاریخ 18 ژوئن 2023 (28 ژوئن 1402) از آن شبکه و AMC Plus آغاز خواهد شد. همچنین لوگوی جدید سریال The Walking Dead: Dead City با بازی جفری دین مورگان در نقش نیگان و لورن کوهن در نقش مگی رونمایی شده است. در زیر می توانید تصویر لوگوی جدید اسپین آف سریال Walking Dead را مشاهده کنید:

شبکه AMC بالاخره تاریخ شروع سریال را مشخص کرد The Walking Dead: Dead City با محوریت Negan و Maggie تایید و اعلام شد.

The Walking Dead: Dead City ماجراهای نگان و مگی را پس از وقایع سریال اصلی دنبال می کند، جایی که آنها به شهر نیویورک پر از مردگان و بازماندگان سفر می کنند، که اکنون دنیایی آخرالزمانی، وحشتناک و پر هرج و مرج است. گایوس چارلز، جلیکو ایوانک، جاناتان هیگینبوهام، تری ناپلئون، تری سانتیاگو هادسون، چارلی سولیس، مایکل آنتونی، الکس بورلو، دیوید چن، رندی گونزالس و کارینا اورتیز از دیگر بازیگران اسپین آف واکینگ دد هستند.

الی یورن مسئولیت ساخت سریال The Walking Dead: Dead City را بر عهده دارد و او به عنوان مجری و تهیه کننده اجرایی سریال فعالیت می کرد. جفری دین مورگان، لورن کوهن و اسکات ام گیمپل از دیگر تهیه کنندگان اجرایی مجموعه جدید Walking Dead هستند. از دیگر سریال‌های آینده و جدید دنیای Walking Dead می‌توان به The Walking Dead: The Daryl Dixon Series با محوریت Daryl Dixon با بازی نورمن ریدوس و spin-off سریال The Walking Dead با محوریت Rick و Michonne اشاره کرد که در حال حاضر نام رسمی ندارد.

بخوانید  بازه زمانی عرضه وارزون موبایل مشخص شد

لوگو و تاریخ پخش سریال The Walking Dead: Dead City