تاریخ سرور تست عمومی بتای Diablo 4 اعلام شد

بازی Diablo 4 قرار است در تاریخ 6 ژوئن سال جاری برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

قهرمانان چهار کلاس بازی Diablo 4

در جریان رویداد پخش زنده Diablo 4 Developer Update، Blizzard Entertainment آزمایش بتای عمومی Server Slam را تایید کرد. به گفته این توسعه دهنده، بازیکنان در تمامی پلتفرم های هدف دیابلو 4 می توانند از 22 می (12 می) تا 24 می (14 می) در تست بتای عمومی آن شرکت کنند. هدف از انجام این تست بررسی عملکرد و کیفیت سرورهای بازی تحت فشار جمعیت بازی است تا سازندگان مطمئن شوند که در روز اول عرضه به خوبی و بدون مشکل کار می کنند.

به گفته سازندگان، تست آینده Diablo 4 با تغییرات و بهبودهایی نسبت به آزمایش بتا قبلی روبرو خواهد شد. بنابراین بازیکنان علاقه مند به کلاس های Barbarian و Druid می توانند این بازی را دوباره امتحان کنند.بلیزارد در ادامه تایید کرده است که برای بازیکنانی که در تست عمومی بتا شرکت می کنند، پاداشی از جمله Wolf Beta Pack در نظر گرفته است. همچنین تایید شده است که Ashava، لقب رئیس جهانی Diablo 4، از تاریخ 23 می (13 مه) به طور منظم هر سه ساعت یکبار بازپخش خواهد شد.

شرکت بلیزارد تاریخ تست عمومی بتای Diablo 4 را برای ارزیابی کیفیت سرورهای آنلاین اعلام کرده است.

بازیکنانی که موفق به شکست Ashava با یک مبارز سطح 20 می شوند می توانند تروفی Cry of Ashava mount را دریافت کنند. با این حال، بازیکنان نباید قبل از رسیدن به سطح 20 با این باس مبارزه کنند و آن را شکست دهند. در این صورت، پاداش گفته شده را دریافت نخواهند کرد. بلیزارد همچنین خاطرنشان کرد که هیچ پیشرفتی از نسخه بتای قبلی به نسخه بتا سرور Slam منتقل نخواهد شد و پیشرفت بازیکن در آزمایش بتا به نسخه نهایی نخواهد رسید.

بخوانید  تد لاسو بازیگر برای ایفای نقش کلیدی به Venom 3 پیوست

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Diablo 4 با ما در میان بگذارید.