تاریخ اکران فیلم Street Fighter Reboot Lands 2026

سی سال پیش، یونیورسال فرنچایز بازی‌های مبارزه‌ای کپکام Street Fighter را با بازی ژان کلود ون دام، مینگ-نا ون، کایلی مینوگ و مرحوم رائول جولیا در نقش‌های اصلی به نمایش گذاشت. فاکس قرن بیستم این فرنچایز را در سال 2009 در Street Fighter: The Legend of Chun-Li که کریستین کروک در نقش اصلی بازی کرد، احیا کرد. اکنون لجندری و سونی پیکچرز برای نسخه Street Fighter خود تاریخ تعیین کرده اند.

GameSpot دریافته است که راه‌اندازی مجدد Street Fighter در 20 مارس 2026 منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه Street Fighter کارگردانان خود، دنی و مایکل فیلیپو را یک سال پیش، کمی بیش از یک هفته پیش از دست داد، این حرکت بسیار مطمئنی از سوی استودیوها است. بنا بر گزارش ها، سازندگان فیلم با من صحبت کن به دلیل اختلاف نظر با سونی و لجندری در مورد سرعت شروع تولید فیلم، پروژه را ترک کردند. استودیوها زودتر آن را می خواهند، در حالی که برادران فیلیپو قبلاً یک فیلم ترسناک را برنامه ریزی کرده بودند. برای رسیدن به این تاریخ، یک یا چند مدیر جدید باید به زودی وارد کار شوند.

Capcom’s Street Fighter در سال 1987 در بازی‌های آرکید عرضه شد. این بازی بازیکنان را با اعضای اصلی سری Ryu و Ken آشنا کرد. اما تا زمانی که Street Fighter II در سال 1991 این بازی ها تبدیل به یک پدیده جهانی نشدند. این عنوان شامل موارد مورد علاقه طرفداران چون-لی، گویل و موارد دیگر بود. از آن زمان، Capcom دنباله های متعددی از جمله جدیدترین بازی، Street Fighter 6 را منتشر کرده است.

بخوانید  Destiny 2 Season Of The Seraph: هفته اول راهنمای چالش های فصل

علاوه بر دو فیلم لایو اکشن قبلی Street Fighter، این مجموعه فیلم‌های انیمیشن، یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن و یک کارتون آمریکایی را تولید کرده است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا فیلم Street Fighter سونی و لجندری بر اساس بازی‌های قبلی این سری ساخته می‌شود یا از دنباله‌های اخیر الهام می‌گیرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر