تاریخ انتشار Tides of the Foscari DLC برای Vampire Survivors اعلام شد

استودیو Poncle تاریخ انتشار بسته الحاقی Tides of the Foscari را برای Vampire Survivors به ​​همراه جزئیات محتوای آن اعلام کرده است.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Vampire Survivors با ما در میان بگذارید.

استودیو Poncle اعلام کرده است که دومین بسته الحاقی پولی بازی Vampire Survivor با عنوان Tides of the Foscari در تاریخ 24 آوریل (13 آوریل) سال جاری با قیمت 1.99 دلار برای بازیکنان در دسترس خواهد بود. مراحل این DLC در جنگل های بزرگ انجام می شود و سازندگان برای طراحی آن ها از فرهنگ اروپای غربی الهام گرفتند. بازیکنان باید در این جنگل ها با انواع هیولاها، جانوران جادویی و ارواح مبارزه کنند.

علاوه بر این، بسته الحاقی جدید Vampire Survivor آکادمی Foscari را اضافه می کند که بازیکنان می توانند نسل جدیدی از مبارزان، دانشمندان و حاکمان را آموزش دهند. سه مرحله جدید نیز شامل برج لاجوردی، سندان زرشکی و داس عنبر است که هر کدام دارای داستان سرایی منحصر به فرد و داستان سرایی محیطی هستند.

بسته الحاقی Tides of the Foscari شامل هشت شخصیت جدید، 13 سلاح، هفت موسیقی متن و 20 دستاورد جدید است. بنابراین محتوای توسعه زیادی برای سرگرم نگه داشتن بازیکنان خواهد داشت. علاوه بر فروشگاه Steam، بازی Vampire Survivors بر روی Game Pass، Xbox و PC نیز موجود است. بازی Vampire Survivors برنده جایزه بهترین بازی سال بافتا شد.

بخوانید  پلی استیشن ۵ اسلیم وارد بازار ایران شد + مشاهده قیمت