تاریخ انتشار Redfall برای 2 می تایید شده است زیرا تعداد زیادی از گیم‌پلی‌های گیم‌پلی جدید به نمایش در می‌آیند

در مورد فیلم جدید گیم پلی، Arkane به طرفداران نگاه جدیدی به جزیره Redfall، ماساچوست، محیط تخیلی بازی داد.ویدئوی گیم پلی جدید ایستگاه آتش نشانی را نشان می دهد، که پناهگاه امنی است که بازیکنان می توانند در آن تلاش های جدید انجام دهند.

Redfall در 2 می 2023 راه اندازی می شود، یعنی زمانی که مدتی پیش فاش شد. ردفال در ابتدا قرار بود در سال 2022 منتشر شود و سپس در کنار استارفیلد به سال 2023 بازگردانده شد.

ویدیوی گیم‌پلی Redfall همچنین نشان می‌دهد که بازیکنان چگونه می‌توانند به سناریوهای مبارزاتی به روش‌های مختلف نزدیک شوند، که باید برای طرفداران بازی‌های قبلی Arkane آشنا به نظر برسد.

به گفته این تیم، Redfall “بزرگترین و جاه طلبانه ترین” بازی است که استودیو تا کنون ساخته است.

Arkane همچنین درباره برخی از سلاح‌هایی که بازیکنان می‌توانند در Redfall پیدا و استفاده کنند، از جمله سلاح‌های سنتی سبک نظامی و سلاح‌های فانتزی صحبت کرد. این یک بازی خون‌آشام است، بازیکنان همچنین می‌توانند سهامی در جهان پیدا کنند تا به سلاح‌های خود متصل شوند تا خون‌آشام‌ها را از بین ببرند.

به عنوان بخشی از رویداد امروز Xbox Developer Direct، مایکروسافت FPS جدید شکار خون آشام Arkane، Redfall را به نمایش گذاشت و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

یکی از کوئست ها از بازیکنان می خواهد که به یک فانوس دریایی سفر کنند و در طول مسیر با خون آشام ها مبارزه کنند. یکی از انواع خون‌آشام‌هایی که در این ویدیو به نمایش گذاشته شد، «کفن» بود، موجودی تهدیدآمیز که به نظر می‌رسد از بین بردن آن دشوار است. کشتن خون آشام ها خدایان خون آشام را خشمگین می کند، که سپس نوع دیگری از خون آشام ها را برای شکار بازیکنان احضار می کنند.

بخوانید  پایان مراحل تولید انیمیشن مرد عنکبوتی ۲