تاریخ انتشار GoldenEye 007 برای نینتندو سوییچ و ایکس باکس مشخص شده است

در این بازی شما در نقش جیمز باند هستید و در چندین مرحله نباید اجازه دهید سندیکای جنایی جنس که الک ترولینبه رهبری افسر سابق 006 و دوست جیمز باند، از یک سلاح ماهواره ای برای نابودی لندن و احتمالاً جهان استفاده می کند. در این بازی شاهد حضور تعدادی از بازیگران سینما خواهید بود پیرس برازنان در نقش 007 شان بین در نقش 0006، الن کامینگز مانند بوریس گریشنکو، فمکه یانسن به عنوان زنیا اوناتاپ و ایزابل اسکاراپکو ما در نقش ناتالیا سیمونوا هستیم.

نسخه آنلاین سوییچ بازی از حالت چندنفره آنلاین برای حداکثر چهار نفر پشتیبانی می‌کند و به افراد سراسر جهان اجازه می‌دهد تا بازی را با هم تجربه کنند. علاوه بر این، این نسخه تنها پورت بازی است که از این حالت پشتیبانی می کند. در حالت چندنفره، حداکثر چهار بازیکن می‌توانند در سناریوهای مختلف از فیلم‌های باند مانند You Only Live Twice، The Living Daylights، The Man with Golden Gun و License to Kill رقابت کنند.

تاریخ انتشار بازی نوستالژی GoldenEye 007 در Nintendo Switch Online و Xbox Game Pass قابل مشاهده است.

کاربران سرویس اشتراک Xbox Game Pass در Xbox One و Xbox Series X Xbox Series S می‌توانند مانند گذشته از طریق حالت تقسیم صفحه محلی با حداکثر سه بازیکن دیگر بازی کنند. این نسخه تا 4K Ultra HD را پشتیبانی می‌کند، شامل ویژگی‌های کنترل جایگزین، دستاوردها و وضوح 16:9 است.

بازیکن GoldenEye 007 به زودی در تاریخ 7 بهمن (27 ژانویه) بر روی Nintendo Switch Online و Xbox Game Pass منتشر خواهد شد. این بازی که سال گذشته از طریق نینتندو دایرکت معرفی شد، سری نمادین جیمز باند استودیوی Rare را با تمام نوستالژی‌ها و موارد بیشتر به پلتفرم‌های نسل بعدی خواهد آورد.

بخوانید  بازی GTA 5 را در موبایل کشف کنید

اگر یک نسخه دیجیتالی از Rare Replay که شامل 30 بازی کلاسیک است، دارید، می توانید این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید. GoldenEye 007 یک بازی تیراندازی اول شخص در سال 1997 است که توسط استودیو Rare بر اساس فیلم GoldenEye در سال 1995 ساخته شد. این بازی یکی از محبوب ترین آثار نینتندو 64 بود و بیش از 250 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.