تاریخ انتشار Diablo 4 ممکن است زودتر فاش شده باشد

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

Diablo 4 در ابتدا در BlizzCon 2019 معرفی شد. خزنده سیاهچال برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X|S عرضه می شود.

قطع كردن:

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

Windows Central اضافه کرد که پیش‌سفارش‌ها دسترسی زودهنگام به نسخه بتای باز را در بهار، احتمالاً آوریل، فراهم می‌کند. این سایت همچنین گفت که روزنامه نگاران و اینفلوئنسرها در حال حاضر در حال پخش نسخه بتای بسته Diablo 4 هستند، به طور خاص به این نکته اشاره کردند که “بسیار خارق العاده به نظر می رسد.”

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

به روز رسانی لومیا کاربر توییتر ظاهرا یک لیست مخفی در فروشگاه مایکروسافت پیدا شده است که تاریخ انتشار Diablo 4 را فاش می کند.در Xbox ظاهراً این بازی 80 گیگابایت حجم دارد و در سه نسخه مختلف عرضه می شود: استاندارد، دیجیتال لوکس و نهایی.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



مشخص نیست که آیا خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت می تواند قبل از تاریخ انتشار ژوئن محقق شود یا خیر. اگر چنین است، Diablo 4 کاندیدای اصلی برای آمدن به Game Pass است.

بخوانید  تریلر جدید بازی Marvel's Midnight Suns با محوریت شخصیت ولورین