تاریخ انتشار گلادیاتور 2 نوامبر 2024 است

ریدلی اسکات که اولین فیلم گلادیاتور را کارگردانی کرد، برای دنباله آن بازمی گردد. پل مسکال که در فیلم Aftersun ایفای نقش کرد و امسال برای اسکار آماده است، قرار است در Gladiator 2 بازی کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

گلادیاتور دهه 2000 یک موفقیت بزرگ تجاری و انتقادی بود که درآمد زیادی داشت 500 میلیون دلار در گیشه و 12 نامزدی اسکار را انتخاب کنید. این فیلم برنده پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد.

گلادیاتور 2 اکنون تاریخ اکران دارد، زیرا پارامونت دنباله آن را برای 22 نوامبر 2024 در نظر گرفته است، به این معنی که در صورت تمدید این تاریخ، در آخر هفته شکرگزاری سال آینده عرضه خواهد شد.

جزئیات طرح گلادیاتور 2 همچنان مخفی مانده است. اما چیزی که می دانیم این است که فیلمنامه را دیوید اسکارپا (همه پول های دنیا، مردی در قلعه بلند) نوشته است.

طبق گزارشی، مسکال نقش لوسیوس، پسر لوسیلای کانی نیلسن از فیلم اصلی را بازی خواهد کرد. لوسیوس، برادرزاده کومودوس (در نسخه اصلی خواکین فینیکس) اکنون بزرگ شده است و برای ماجراجویی خود آماده است. ماکسیموس که توسط راسل کرو در اولین گلادیاتور به تصویر کشیده شد، کومودوس را کشت و لوسیوس را قبل از مرگ نجات داد.

گلادیاتور اصلی در می 2000 منتشر شد، بنابراین دنباله آن بیش از 24 سال بعد اکران خواهد شد. با این حال، این مدت زمانی نیست که طرفداران 36 ساله منتظر Top Gun: Maverick بوده اند.

بخوانید  Overwatch 2's PvE Hero Mode Is Being Scrapped, Blizzard Explains What Happened and Why